ارسال به دیگران پرینت

حمایت قاطعانه ایلان ماسک از ارزهای دیجیتال

ارزش بیت کوین افزایش یافت | بیت کوین همانند پول بی‌پشتوانه است

ایلان ماسک در جدیدترین توییت خود اعلام کرد:«جنگ واقعی بین پول بی‌پشتوانه و ارز مجازی است که من طرف ارز دیجیتال را می‌گیرم». او در توییت خود سیگنالی مثبت به بیت کوین مخابره کرد و قیمت بیت کوین صعودی شد.

  ارزش بیت کوین افزایش یافت |  بیت کوین همانند پول بی‌پشتوانه است

ایلان ماسک دوباره در مورد فناوری و ارزهای دیجیتال توییت کرده است و این بار کاملاً واضح بیان کرده در کدام طرف قرار دارد.

 ایلان ماسک در پاسخ به سوالی که از او پرسیده شده بود نظرش راجع به مردمی که از او به خاطر ارزهای مجازی عصبانی هستند چیست گفت:«جنگ واقعی بین پول بی‌پشتوانه و ارز مجازی است که من طرف ارز دیجیتال را می‌گیرم».

ارزش بیت کوین بعد از این اظهارات ماسک افزایش یافت و در ساعت 9:32 به وقت نیویورک، حدود 38700 دلار معامله شد.

 ماسک قبلاً هم اظهارات مشابهی داشته مثلاً در دسامبر 2020 اعلام کرد:« بیت کوین تقریباً همانند پول بی‌پشتوانه است» و در فوریه 2021 با اطمینان گفت:« وقتی پول بی‌پشتوانه بهره واقعی منفی دارد، تنها یک احمق به دنبال گزینه دیگری نخواهد رفت».

 لارنس سامرز، وزیر خزانه‌داری سابق آمریکا اخیراً ارز مجازی را با طلا به عنوان یک سرمایه‌گذاری ایمن مقایسه کرده است ولی اظهار داشته که انتظار ندارد مصرف‌کنندگان برای بیشتر پرداخت‌های خود به بیت کوین روی آورند حتی اگر این ارز دیجیتال به بخش مهمی از تجارت الکترونیک تبدیل شود.

 ماسک هفته گذشته اعلام کرده بود سرمایه‌های دوج کوین خود را نمی‌فروشد و همچنین یک عکس مجازی از یک اسکناس دلار را منتشر کرد که طرح یک سگ شیبا اینو در آن جایگزین عکس رئیس جمهور سابق آمریکا شده بود.

 بیت کوین به دنبال هشدار مقامات چین مبنی بر محدود کردن ارزهای دیجیتال یک هفته بی‌ثبات را پشت سر گذاشت.

 

منبع : اقتصاد نیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه