ارسال به دیگران پرینت

افتتاح بزرگترین مرکز واکسیناسیون کرونای کشور در ایران مال

بزرگترین مرکز واکسیناسیون کرونای کشور باهمکاری و نظارت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی راه اندازی شده و با یکصد ایستگاه تزریق قادر است روزانه بیش از ۲۰ هزار نفر را واکسینه کند.

افتتاح بزرگترین مرکز واکسیناسیون کرونای کشور در ایران مال

 

در مراسم افتتاح مرکز واکسیناسیون کرونا در ایران‌مال، یادداشت تفاهم سه جانبه ای هم  میان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ،بنیاد خیریه تات وایران مال برای گسترش همکاری در زمینه واکسیناسیون کرونا امضا شد.

جلیل کوهپایه‌زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران در این مراسم با بیان اینکه کشورمان توانسته در مبارزه قاطع با کرونا به الگویی در جهان مبدل شود ابراز امیدواری کرد با همکاری مراکز مهم بخش خصوصی همچون ایران‌مال کشورمان به الگویی برای واکسیناسیون سریع و مطمئن مردم هم تبدیل شود.

سرهنگ اسماعیل فردی نژاد فرمانده بسیج غرب تهران هم با قدردانی از تلاشگران عرصه سلامت، اقدام ایرانمال را در راه اندازی مرکز واکسیناسیون کرونا ستود.

همچنین محمدرضا کوثری معاون اجرایی بنیاد خیریه تات گفت: همه هزینه های راه اندازی و فعالیت مرکز واکسیناسیون ایران‌مال بر عهده  بنیاد خیریه تات خواهد بود.

نحوه مراجعه هموطنان به مرکز تزریق واکسن کرونا در ایران مال، مطابق اطلاعیه‌ها و پروتکل های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا انجام خواهد شد.

بزرگترین مرکز واکسیناسیون کرونای کشور در ایران مال افتتاح شد

 

منبع : ایرنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه