ارسال به دیگران پرینت

بیانیه حزب‌الله لبنان در محکومیت تجاوز به سوری‌های شرکت کننده در انتخابات

حزب‌الله لبنان تجاوزات و تعدی به تعدادی از شهروندان سوری مقیم این کشور در جریان مشارکتشان در انتخابات ریاست‌جمهوری سوریه در بیروت را محکوم کرد.

بیانیه حزب‌الله لبنان در محکومیت تجاوز به سوری‌های شرکت کننده در انتخابات

به نقل از شبکه خبری المیادین، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد، تجاوزات توهین‌آمیز علیه شهروندان سوری مقیم لبنان در جریان مشارکتشان در انتخابات ریاست‌جمهوری سوریه در بیروت هیچ ارتباطی به روابط طبیعی میان مردم دو کشور ندارد. مشارکت سوری‌ها در انتخابات موجب ناراحتی برخی بعد از سقوط طرح سرمایه‌گذاری سیاسی در موضوع آوارگان شده است.

حزب‌الله از مقامات امنیتی و قضایی لبنان خواست مانع تجاوزات بشوند و این پرونده را حل کنند.

فعالان رسانه‌های اجتماعی تصاویر و ویدیوهایی را از تجاوزات و تعدی به خودروها و اتوبوس‌های سوری که برای شرکت در انتخابات رفته بودند، منتشر کردند.

شهروندان سوری از جونیه_نهر الکلب به سمت سفارت کشورشان در منطقه الیرزه برای شرکت در رأی‌گیری رفته بودند و پرچم‌ها و تصاویر بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه را در دست داشتند. تعدادی از جوانان لبنانی در مسیر تصاویر و پرچم‌ها و پلاکاردها را پایین کشیده بودند.

از سوی دیگر علی عبدالکریم علی، سفیر سوریه در لبنان از مقامات لبنانی خواست متجاوزان را  مجازات کنند.

وی گفت: از تمام گروه‌ها و دستگاه‌ها در دولت، ارتش و دستگاه‌های امنیتی لبنان می‌خواهم در آنچه رخ می‌دهد مداخله کنند چراکه این اتفاقات به وجهه لبنان آسیب می‌زند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه