ارسال به دیگران پرینت

حرف باشگاه استقلال دروغ از آب درآمد؟| مربی ایتالیایی مذاکره باشگاه استقلال را تکذیب کرد

حرف باشگاه استقلال دروغ از آب درآمد؟ مربی ایتالیایی مذاکره باشگاه استقلال را تکذیب کرد. مربی ایتالیایی مذاکره با استقلال را تکذیب کرد که مورد توجه رسانه ها واقع شده است.

حرف باشگاه استقلال دروغ از آب درآمد؟| مربی ایتالیایی مذاکره باشگاه استقلال را تکذیب کرد

آنجلو آلسیو با انتشار یک استوری ادعای خبرگزاری آنسا را تکذیب کرد: من مفتخرم که در رسانه ها به باشگاه استقلال مرتبط شده ام، اما من با هیچکس از باشگاه تماس نداشته ام.

استقبال استقلال‌ها از ایتالیایی اشتباهی

به نقل از ورزش سه؛ در تمرینات پیش از برگزاری شهرآورد تهران بود که فرهاد مجیدی سرمربی استقلال اعلام کرد یک مربی ایتالیایی که سابقه نشستن بر روی نیمکت تیم ملی کشورش را دارد، به زودی راهی تهران می شود تا به عنوان مشاور به او کمک کند.

امروز نیز احمد مددی مدیرعامل استقلال اعلام کرد که پس از تعطیلات برگزاری بازی های فیفا دی، این مربی رزومه دار ایتالیایی راهی تهران می شود. انتشار این خبر، در رسانه های عربستان نیز بازتاب داشت.

پس از گمانه زنی هایی که درخصوص نام این مربی کارنامه دار که طبق گفته های مجیدی سابقه نشستن بر روی نیمکت تیم ملی ایتالیا را داشته است، نام آنجلو آلسیو دستیار سابق آنتونیو کونته به عنوان فردی که قرار است راهی ایران شود، در رسانه ها مطرح شد.

استقبال استقلال‌ها از ایتالیایی اشتباهی

آلسیو که سابقه نشستن بر روی نیمکت یوونتوس و اسپال را نیز در کارنامه دارد، فردی بود که در فضای مجازی نامش به عنوان شخص مورد نظر مجیدی مطرح شد و به همین دلیل نیز هواداران استقلال با حضور در پیج اینستاگرام این مربی سابق تیم ملی ایتالیا، به او خوش آمد گفتند.

استقلالی ها با ارسال کامنت های فراوان از جمله قلب های آبی در آخرین پست صفحه اینستاگرام این مربی که عکسی از او در کنار جیان لوئیجی بوفون دروازه اسطوره ای یوونتوس را نشان می دهد، با معرفی استقلال به عنوان تیمی که دو بار سابقه قهرمانی در آسیا دارد، حضور او در ایران را به او خوش آمد گفتند.

حتی وب سایت سعودی اسپورت نیز در مطلبی به بحث حضور این مربی ایتالیایی در کادرفنی استقلال پرداخت و نوشت: گزارش های مطبوعاتی نشان می دهد که استقلال پیش از بازی با الهلال از خدمات یک مربی ایتالیایی برای این دیدار حساس برخوردار خواهد بود.

فرهاد مجیدی قصد دارد یک مربی ایتالیایی را به جای دستیار خود فراز کمالوند که پس از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از این تیم جدا شد، اضافه کند. با این وجود، پیگیری های خبرنگار ورزش سه نشان می دهد که شخص مورد نظر فرهاد مجیدی برای نشستن بر روی نیمکت استقلال، نه آنجلو آلسیو بلکه فرد دیگری است و به نظر می رسد هواداران این تیم در این مدت، به اشتباه زیر پیج این مربی کهنه کار ایتالیایی در حال ارسال کامنت بوده اند.

حتی خبرگزاری آنسا ایتالیا نیز از حضور آلسیو در ایران خبر داده است که این مطلب نیز به اشتباه درج شده است. به هر حال چیزی که مشخص است، باشگاه استقلال حتی با آنجلو آلسیو وارد مذاکره هم نشده است و به نظر می رسد مدیران استقلال برای جلوگیری از سنگ اندازی ها بر سر راه این مربی ایتالیایی، از به کار بردن نام او خودداری کرده اند.

استقبال استقلال‌ها از ایتالیایی اشتباهی

استقبال استقلال‌ها از ایتالیایی اشتباهی

استقبال استقلال‌ها از ایتالیایی اشتباهی

استقبال استقلال‌ها از ایتالیایی اشتباهی

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه