ارسال به دیگران پرینت

پروانه معصومی: با حرف‌های داریوش ارجمند موافقم

بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در واکنش به هجمه‌های اخیر علیه اظهارنظرهای داریوش ارجمند تأکید کرد یک زن تا مادر نشود کامل نمی‌شود.

پروانه معصومی: با حرف‌های داریوش ارجمند موافقم

 پروانه معصومی از جمله بازیگرانی است که کارنامه پرباری از حضور در سریال‌های تلویزیون و فیلم‌های شاخص در سینما دارد؛ کوچک جنگلی، امام علی(ع)، هم‌شاگردی‌‌ها، مسافر ری، پلیس جوان، یوسف پیامبر، دریایی‌‌ها و ملکوت از جمله سریال‌هایی است که معصومی در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است. او این روزها کمتر از گذشته جلوی دوربین سریال یا فیلمی قرار می‌گیرد چون تا قبل از کرونا، فیلمنامه‌ها آن جذابیت و دلچسبی هنرمندی را ندارند و بعد از کرونا هم، بیشتر مراقبت می‌کرد، با این اوصاف به کرونا مبتلا شد و دوران نقاهت را گذراند. 

او بیشتر از بازیگری به خانواده اعتقاد دارد و همواره این کانونِ گرم را به هر چیزی اولویت داده تا جایی که در دوران تربیت و پرورش فرزندش، پیشنهادهای بسیاری را رد کرده است.

پروانه معصومی و داریوش ارجمند در کارهایی مثل سریال امام علی، مسافر ری، پلیس جوان و ناخدا خورشید کنار هم نقش‌های ماندگاری را از خودشان به‌یادگار گذاشته‌اند. به‌بهانه هجمه‌های علیه داریوش ارجمند بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون از معصومی پرسیدیم که چرا خانواده را بیشتر در اولویت قرار داده‌ است و نظرش درباره مادری و اهتمام به این جایگاه والا، چیست.

تلویزیون , صدا و سیما , خانواده ,

در لابه‌لای این گفت‌وگو، نظر این بازیگر پیشکسوت را درباره اظهارنظر داریوش ارجمند درباره مادر شدن زنان جویا شدیم؛ وقتی که آقای بازیگر اشاره کرد: یک خانم باید 250 کیلوگرم وزنه بزند تا به‌جای اینکه بهترین مادر دنیا شوند، بهترین وزنه‌بردار جهان شود. او در واکنش به این اظهارنظر به خبرنگار تسنیم گفت: من هم ترغیب می‌کنم جوانان را که ازدواج کنند و خانواده تشکیل بدهند؛ همواره گفته‌ام و شعارم بوده است خانواده در اولویت قرار دارد. حرف‌های آقای ارجمند را تأیید می‌کنم؛ در درجه اول مادر بودن خیلی مهم است و فکر می‌کنم یک زن مادر نشود کامل نمی‌شود.

وی با اشاره به مقوله وزنه‌برداری که در جریان این اظهارنظر پیش آمده است، خاطرنشان کرد: خیلی تصمیم شخصی است که خانمی برایش وزنه‌برداری بیشتر اهمیت داشته باشد. من نمی‌توانم درباره این مسئله اظهارنظری داشته باشم اما به‌اعتقاد من مادر بودن، اهمیت بیشتری دارد. من خیلی سروکار داشتم با کسانی که نتوانستند مادر بشوند و تلاش می‌کنند که باردار بشوند.

پروانه معصومی درباره تجربه خودش در ترجیح دادن خانواده به بازیگری، تأکید کرد: زمانی بود که از فرزندم مراقبت می‌کردم؛ وقتی پسرم کوچک‌تر بود با وجود اینکه همسرم کمک می‌کرد اما خیلی از کارها را قبول نمی‌کردم تا بیشتر با هم باشیم. کنار خانواده بودن را ترجیح می‌دادم و همیشه می‌گویم حتماً میانِ بازیگری و خانواده، اول خانواده را انتخاب می‌کنم.

او در پاسخ به این سؤال که "چرا یک فرزند دارید؟"، گفت: متأسفانه به‌دلیل مشکل قلبی نمی‌توانستم فرزند داشته باشم. چون همیشه پسرم در دوران پیش‌دبستانی و دبستان به من می‌گفت "همه یک برادر و خواهر دارند و من ندارم"؛ واقعاً همیشه دلم می‌خواست فرزندان بیشتری داشته باشم و متأسفانه به‌دلیل این عارضه نشد. یادم می‌آید بچه بودم از من می‌پرسیدند "دوست داری چند فرزند داشته باشی؟"، می‌گفتم "12 بچه داشته باشم."، با این اوصاف همیشه توصیه‌ام این بوده است خانواده‌ها پرجمعیت باشند.

بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در پایان درباره حضورش در سریال "در کنار پروانه‌ها"، تأکید کرد: در سریال "در کنار پروانه‌ها" مشغول کارم و در لاهیجان تصویربرداری می‌شود. کرونا را یک بار گرفتم و الآن واکسن کرونا را نمی‌توانم تزریق کنم، چون حساسیت دارویی دارم و باید با صلاحدید پزشکم این اتفاق بیفتد.

منبع : تسنیم
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه