ارسال به دیگران پرینت

کیف پول اتریوم | کودک مبتلا به سرطان خون ، ۸۰۰,۰۰۰ دلار ارز دیجیتال هدیه گرفت

شخصیت‌های شناخته شده توییتر در عرصه ارزهای دیجیتال و صدها تن از دنبال‌ کنندگان آنها بیش از ۸۰۰,۰۰۰ دلار ارزدیجیتال به یک کودک اهدا کردند تا بتواند هزینه‌های بیمارستان و درمان خود را پرداخت کند. این کودک که «J.O» نام دارد، اخیراً سرطان خون را شکست داده. این کمک‌های انسان دوستانه امروز صبح ظرف چند ساعت جمع‌آوری شد.

کیف پول اتریوم | کودک مبتلا به سرطان خون ، ۸۰۰,۰۰۰ دلار ارز دیجیتال هدیه گرفت

روز قبل، یک حساب کاربری با نام «Dudes posting their wins» ویدئویی منتشر کرد که در آن یک کودک پس از شکست دادن سرطان خون به مدرسه خود بازگشته و مورد تشویق همکلاسی هایش قرار گرفته است. این ویدئو به سریعت در توییتر پخش شد و ۵۰,۰۰۰ ریتوییت و ۵۰۰,۰۰۰ لایک دریافت کرد.

کمی بعد، یکی از کاربران توییتر با نام کاربری «@Milkman2228» با پدر این کودک ارتباط برقرار کرد و متوجه شد که او برای پرداخت خرج بیمارستان به مشکل برخورده است. او به این خانواده کمک کرد تا یک کیف پول اتریوم راه‌اندازی کنند و آدرس آن کیف پول را در توییتر خود به اشتراک بگذارند.

ظرف چند ساعت، صدها نفر در این رویداد شرکت کردند و انواع ارزهای دیجیتال و توکن‌ها را به این آدرس ارسال کردند. در مجموع، این کیف پول تاکنون ۵۱۷,۰۰۰ دلار اتر و ۲۹۳,۰۰۰ دلار از توکن‌‌های دیگر دریافت کرده.

پس از اینکه کمک‌ها به دست این خانواده رسید، آنها یک حساب توییتر ساختند و عکسی منتشر کردند که در آن J.O تابلویی را در دست داشت که در آن نوشته بود «توییتر ارز دیجیتالی (فعالان ارزدیجیتال توییتر) ممنونم.»

استفاده از ارز دیجیتال روش خوبی برای اهدای کمک‌های انسان دوستانه است زیرا هرکسی از هرجای دنیا می‌تواند بدون فاش کردن هویت خود به سادگی هر مقدار کم یا زیادی را به آدرس یک خیریه یا شخص بفرستد تا گره از کار آن باز کند.

 

منبع : آسان بیت کوین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه