ارسال به دیگران پرینت

چرا قسمت آخر احضار سرموقع پخش نشد؟

به گفته علیرضا افخمی، کارگردان سریال «احضار»، به علت ابتلای چندین نفر از عوامل این سریال به ویروس کرونا و تولید نشدن قسمت آخر، قسمت بیست و پنجم پخش نشد.

چرا قسمت آخر احضار سرموقع پخش نشد؟

علیرضا افخمی در توضیحاتی گفت: تولید سریال، در دوران شیوع کرونا با مشکلات عدیده ای همراه بوده و در مورد سریال احضار این مشکل دوچندان بوده است. در طول هشت ماه تولید این سریال ما با ابتلای چندین تن از عوامل پشت دوربین از جمله مدیر تصویربرداری و آقای فرشید احمدی مدیر صدابرداری مواجه شدیم؛ اما گروه سازنده با سخت کوشی جای این عزیزان را پر کرد تا آنها به گروه بپیوندند.

وی افزود: ابتلای سه تن از بازیگران اصلی مجموعه شامل آقای آرش مجیدی، خانم‌ها آدرینا صادقی و سعیده عرب به این ویروس قابل جبران نبود؛ چون چاره ای جز بازگشت برای این عزیزان در پروژه وجود نداشت. همین امر موجب وقفه و کندی در تولید سریال شد. به نحوی که تا به امروز متاسفانه موفق نشدیم قسمت پایانی سریال را آماده پخش و تقدیم حضور کنیم.

افخمی خطاب به مخاطبان سریال ماه رمضان شبکه اول، اعلام کرد: ضمن عذرخواهی از این اتفاق، به عرض می رسانم قسمت آخر احضار ان شاءالله یک هفته دیگر تقدیم حضور شما خواهد شد.

سریال احضار پیش از این دعوت نحس نام داشت. افخمی پیش‌تر مجموعه‌های تلویزیونی تب سرد، او یک فرشته بود، پنجمین خورشید و پنج کیلومتر تا بهشت را در پرونده کاری خود به ثبت رسانده است.

در این سریال بازیگرانی چون آرش مجیدی، میلاد میرزایی، رضا توکلی، افسانه چهره‌آزاد، علی دهکردی و …حضور دارند.

منبع : سلام نو
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه