ارسال به دیگران پرینت

کنایه محمود صادقی به حضور پررنگ برخی کاندیداها در فضای مجازی

| محمود صادقی به حضور کاندیداهای ریاست جمهوری در فضای مجازی کنایه زد.

کنایه محمود صادقی به حضور پررنگ برخی کاندیداها در فضای مجازی

محمود صادقی، نماینده سابق مجلس و از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری درباره حضور برخی کاندیداهای ریاست جمهوری در فضای مجازی در توئیتی نوشت:

خوب است روسای عالی مقامی که کاندیدای ریاست جمهوری شده اند و انشالله قصد گره گشایی از مشکلات مردم را دارند ابتدا بعضی از تناقضاتی که به دست خودشان ایجاد شده را حل کنند.

شبکه‌های اجتماعی مانند توئیتر و تلگرام را فیلتر می‌کنند اما خودشان در آنها بیش از دیگران فعالیت می‌کنند.

کنایه محمود صادقی به حضور پررنگ برخی کاندیداها در تلگرام و توئیتر

منبع : خبر آنلاین
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه