ارسال به دیگران پرینت

واکنش پیشکسوت پرسپولیس به مشت غلامپور | غلامپور خیلی بد بود

واکنش پیشکسوت پرسپولیس به مشت غلامپور خبرساز شده است. به گفته پیشکسوت پرسپولیس مشت غلامپور خیلی بد بود. پیشکسوت پرسپولیس معتقد است کادر مربیان باید بازیکنان خودشان را کنترل کنند نه اینکه وارد درگیری شوند. بنابراین کار غلامپور خیلی بد بود.

واکنش پیشکسوت پرسپولیس به مشت غلامپور | غلامپور خیلی بد بود

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به درگیری بازیکنان استقلال در دربی، گفت: استقلالی‌ها تمرکز نداشتند و به نظرم باید روی مسائل فنی بیشتر کار شود.

درخشان با انتقاد از رفتار بهزاد غلامپور مربی دروازه بان های استقلال و ورودش به درگیری‌های اواخر مسابقه گفت: کار غلامپور بد بود. کادر مربیان باید بازیکنان خودشان را کنترل کنند نه اینکه وارد درگیری شوند. کریم باقری هم دوباره مجبور شد وسط زمین برود و بازیکنان را جدا کند. در فوتبال حرفه‌ای این کارها نادر است. همیشه کریم باید وارد درگیری‌ها شود و این برای فوتبال حرفه‌ای خوب نیست.

حمید درخشان سرمربی پیشین پرسپولیس درباره این مسابقه گفت: به خاطر حساسیت دربی، بازی این‌طور شده بود. دو تیم به هم نزدیک بودند. اگر استقلال برنده می‌شد، وضعیت جدول فرق می‌کرد. از همان اول بازی، استقلال استرس داشت و همین مسئله باعث درگیری شد.

وی ادامه داد: اینکه در فوتبال فقط ادعا داشته باشیم کافی نیست و باید مسائل فنی را هم توسعه بدهیم. اینکه با حرف و داد و بیداد داور را تحت فشار قرار بدهیم به فوتبال کمک نمی‌کند. هر تیم بهتر بازی کند و شرایط را تحت کنترل داشته باشد، موفق تر است.

سرمربی پیشین پرسپولیس تاکید کرد: پرسپولیس باتجربه‌تر عمل کرد و تقریباً ضعفی نداشت. نقطه قوت پرسپولیس هر سه خط بود و با تمرکز بالاتر از استقلال بازی را تمام کرد. به نظرم پرسپولیس تحت تاثیر مسائل استقلال قرار نگرفت و به خوبی بعد از گل، بازی را کنترل کرد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه