ارسال به دیگران پرینت

دی‌کاپریو در نقش منفی + عکس

نخستین عکس از لئوناردو دی‌کاپریو و لیلی گلداستون در فیلم «قاتلان ماه کامل (ماه گل)» به کارگردانی مارتین اسکورسیزی منتشر شد.

 دی‌کاپریو در نقش منفی + عکس

فیلم جدید مارتین اسکورسیزی داستانی واقعی را به تصویر می‌کشد که در کتاب «قاتلان ماه کامل (ماه گل)» نوشته دیوید گرن روایت شده است.

در نخستین تصویر از این فیلم لئوناردو دی‌کاپریو را کنار لیلی گلداستون می‌بینیم که در فیلم نقش مالی و ارنست برکهارت را بازی می‌کنند.

عکس | دی‌کاپریو در فیلم جدید مارتین اسکورسیزی

فیلم داستان جنایاتی است که علیه قبیله سرخپوست اوسیج در دهه ۱۹۲۰ میلادی صورت گرفت. این قبیله اوایل قرن نوزدهم به زور از سرزمین اجدادی‌شان به اوکلاهاما کوچانده شدند اما در زمینی که گمان می‌شد بی‌ارزش باشد در اواخر همین قرن دریایی از نفت پیدا شد که حالا این قبیله مالکش بودند. حالا با میلیون‌ها دلاری که به این سرزمین سرازیر می‌شد، قتل و جنایت هم از راه می‌رسید.

سفیدپوستان که روزگاری به اجبار قبیله اوسیج را به این زمین‌ها کوچانده بودند، به راحتی با این تغییر کنار نیامدند و مردم اوسیج هدف قرار می‌گیرند. آن‌ها را می‌کشند و در نقشه‌ای شیطانی برای رسیدن به ثروت بزرگ اوسیج‌ها با دختران آن‌ها ازدواج می‌کنند.

دی‌کاپریو نقش خواهرزاده گاوچران بی‌رحمی به نام ویلیام هیل با بازی رابرت دنیرو را بازی می‌کند. او با مالی ازدواج می‌کند و اقوام مالی یکی پس از دیگری به شکلی مرموز کشته می‌شوند تا ثروت آن‌ها هر چه بیشتر در اختیار مالی قرار گیرد.

به گزارش اسلش‌فیلم، دی‌کاپریو در آغاز قرار بود نقش تام وایت مامور پلیسی که برای بررسی ماجرا وارد داستان می‌شود را بازی کند اما خودش ترجیح داد این نقش منفی را به عهده بگیرد.

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه