ارسال به دیگران پرینت

نظرقاطع ونکنه مهم دربیانات رهبر انقلاب درباره انتخابات 1400

رهبر انقلاب فرمودند: کسانی باید بر سر کار بیایند که معتقد به مردم و جوانان باشند، عنصر جوان را قدر بدانند، عملکرد انقلابی داشته باشند و حقیقتاً عدالتخواه و ضدفساد باشند.

 نظرقاطع  ونکنه مهم دربیانات رهبر انقلاب درباره انتخابات 1400

حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در بخشی از بیانات شان در دیدار تصویری با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی، انتخابات را عرصه دیگری برای نقش‌آفرینی تشکل‌های دانشجویی و تشویق همگان به حضور پر شور و انتخاب مطلوب دانستند و گفتند: برخی اظهارات ممکن است از سر دلسوزی باشد اما نباید منجر به دلسرد کردن مردم از مشارکت در انتخابات شود.

رهبر انقلاب، مردم‌سالاری و انتخاب مسئولان کشور به‌دست مردم را بسیار مهم خواندند و افزودند: حضور پر شور مردم در انتخابات تأثیر زیادی در قوت و توانایی‌های دولت منتخب دارد و موجب افزایش آبرو، امنیت و قدرت بازدارندگی کشور می‌شود.

ایشان پس از تأکید بر مشارکت بالا در انتخابات، «انتخاب مطلوب و خوب» را مورد تأکید قرار دادند و گفتند: دولتی باید تشکیل شود که دارای کفایت و مدیریت، با ایمان، لبریز از امید و معتقد به توانمندی‌های داخلی باشد چرا که اگر مسئولین دولتی ناامید باشند کاری از پیش نمی‌رود.

رهبر انقلاب اسلامی تأکید کردند: فردی که معتقد است نمی‌توان از لحاظ دفاعی، سیاسی، اقتصادی و تولیدی کاری در داخل انجام داد، لایق حکمرانی بر مردم نیست.

ایشان افزودند: کسانی باید بر سر کار بیایند که معتقد به مردم و جوانان باشند، عنصر جوان را قدر بدانند، عملکرد انقلابی داشته باشند و حقیقتاً عدالتخواه و ضدفساد باشند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خاطرنشان کردند: چنین دولتی پس از روی کار آمدن می‌تواند با گماردن صدها مدیر جوان و مؤمن در مدیریت‌ها کار کشور را سامان دهد.

رهبر انقلاب نکته‌ای نیز درباره نظر خود درباره حضور اشخاص در انتخابات بیان کردند و گفتند: بنده در مورد انتخاب اشخاص هیچ دخالتی نمی‌کنم. در دوره‌های گذشته افرادی که قصد کاندیداتوری داشتند، نظر من را می‌پرسیدند که می‌گفتم «نه موافقم نه مخالفم» یعنی نظری ندارم اما در این دوره گفتم همین مطلب را نیز نمی‌گویم.

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • هشدار ارسالی در

      از زمان بحران کرونا در شهر مقدس مشهدالرضا (ع)، به طرز فبیحی مدیران و شرکای اموزشگاهها اقدام بیکار کردن مربیان و حریصانه در پی کسب مال حرام خطرناک تقلب در مهارت میکنند! انواع فساد در آموزشگاههای تحت نظارت وزرات ارشاد اسلامی! فاجعه که چند آموزشگاه بروند زیرزمین مسجدی اجاره کنند و آنجا دهها نفر دختر و پسرها جمع کنند و برایشان تست بزنند در ازای صدها میلیون تومان! این فاجعه چگونه میتوان توضیح داد که دارند مدرکفروشی در مادرس و مراکزی بایست مهارت آموزی و تربیت فرهنگی کنند، میروند در مسجد تقلب کنند! چرا برگزرای آزمونها به آموزشگاههای و مدارس خصوصی داده اند؟! در حالی عملا اموزش حداقلی در کار نیست و یک درصد ساعات رعایت نمیشود، چگونه آموزشگاهها هیچ مردودی ندارد؟! مگر میشود رشته های سطح بالایی طراحی وب و یا گرافیک همه قبول شوند و حتی ده درصدشان توان اجرای یک برنامه نویسی و یا طراحی گرافیکی ندارند؟!
      وزیر و مسئول در مشهد چکار مکیند که اینقدر براحتی تقلب و مدرکفروشی میشود؟! ناظران کجایند؟! چرا این همه سال خلافکار و فساد، پروانه مراکز متخلف باطل نمیشود؟!
      با دستور رهبری، دیگر هیچ سستی در مبارزه تقلب و مدرکفروشی جایز نیست.

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه