ارسال به دیگران پرینت

هنیه: نظامیان صهیونیست را مجبور به عقب‌نشینی از مسجد الاقصی کردیم

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با تأکید بر پیروزی مقاومت در نبرد قدس گفت که مقاومت اکنون وارد مرحله جدیدی از نبرد با دشمن صهیونیست شده است.

هنیه:  نظامیان صهیونیست  را مجبور به  عقب‌نشینی از مسجد الاقصی کردیم

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس دقایقی قبل در سخنانی گفت که به مقاومت فلسطین در غزه که بلافاصله درخواست یاری قدس را لبیک گفت، درود می‌فرستد.

وی تصریح کرد، همه فلسطینیان برای دفاع از قدس و مسجدالاقصی به پا خواستند و غزه نیز به دفاع از قدس پایبند است.

هنیه افزود: ما در نبرد قدس پیروز شدیم و اکنون وارد مرحله جدیدی از نبرد با دشمن صهیونیست شده‌ایم.

رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: نظامیان صهیونیست و شهرک‌نشینان را مجبور به  عقب‌نشینی از مسجد الاقصی کردیم.امروز موازنه قدرت جدیدی برقرار شده که از محوطه‌های مسجد الاقصی و قدس آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: غزه امروز در برابر قلدری دشمن صهیونیستی و توطئه‌های آن ایستاده و نظریه پیوند ملی، سیاسی و دینی بین تمامی اراضی فلسطینی با مسجد الاقصی را تثبیت کرد.

هنیه گفت: ما از موضع قدرت با ملت خود سخن می‌گوییم، چرا که این ملت دست بالا را دارد. ملت فلسطین با تمامی اقشار و جریان‌ها در این نبرد در جبهه‌ای واحد قرار گرفته است.

رئیس دفتر سیاسی حماس افزود: ما از موضع قدرت با ملت خود سخن می‌گوییم، چرا که این ملت دست بالا را دارد. ملت فلسطین با تمامی اقشار و جریان‌ها در این نبرد در جبهه‌ای واحد قرار گرفته است. ملت فلسطین دیگر اجازه تجاوزات دشمن صهیونیستی علیه قدس و مسجد الاقصی را نمی‌دهد.

وی ادامه داد: تمامی تلاش‌ها برای عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی و ترویج فرهنگ شکست و تسلیم در برابر این رژیم، در برابر پایداری و مقاومت ساکنان قدس به شکست کشیده شد. پیام ما همیشه مشخص است، ما هرگز قدس را تنها نمی‌گذاریم و پشت مقاومت را خالی نمی‌کنیم.

اسماعیل هنیه گفت: ما به وظیفه خود در قبال قدس عمل می‌کنیم و هرگز نمی‌توانیم با وجود طرح‌ها و توطئه‌های دشمن آرام بنشینیم.غزه هرگز در برابر آنچه در قدس می‌گذرد، ساکت نمی‌نشیند.

منبع : تسنیم
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه