ارسال به دیگران پرینت

دولت اسرائیل با حملات گسترده هوایی به غزه موافقت کرد

در حالی‌که کابینه اسرائیل با حملات گسترده هوایی علیه غزه موافقت کرد، سخنگوی ارتش این رژیم گفت، حماس ظرف روزهای آینده بهای این حملات را پرداخت خواهد کرد.

  دولت اسرائیل با حملات گسترده هوایی به غزه موافقت کرد

به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، کابینه اسرائیل در واکنش به حملات گسترده موشکی از غزه به سمت قدس و شهرک‌های اسرائیلی با انجام حملات هوایی گسترده علیه غزه بدون عملیات زمینی موافقت کرد.

سخنگوی ارتش این رژیم نیز گفت، ارتش حملات به اهداف نظامی حماس در غزه را آغاز کرده و نیروهای بیشتری به آنجا گسیل خواهند شد.

به گفته این سخنگو، ارتش این حملات موشکی فلسطینی را تجاوزی شدید به اسرائیل می‌داند.

ارتش رژیم صهیونیستی ضمن مسؤول خواندن حماس تهدید کرد،‌ این جنبش عواقب این حملات را متحمل خواهد شد.

ده‌ها راکت عصر امروز دوشنبه دهم ماه مه از سوی نوار غزه به سوی خاک اسرائیل شلیک شد و صدای آژیر خطر در شهرک‌های اسرائیلی نوار غزه به صدا درآمد.

خبرگزاری فرانسه در گزارشی به نقل از خبرنگار خود در محل با تایید این خبر اعلام کرد که مناطقی در خاک اسرائیل به دنبال تهدیدهای تازه حماس هدف اصابت راکت قرار گرفت.

جنبش مقاومت اسلامی‌ فلسطین ساعاتی قبل تهدید کرده بود که اگر نیروهای اسرائیلی تا ساعت شش عصر به وقت محلی از محوطه اطراف مسجدالاقصی و محله الشیخ جراح که ساکنان فلسطینی در آن تهدید به کوچ اجباری شده‌اند، عقب‌نشینی نکنند، اقدام به حملات نظامی خواهد کرد.

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه