ارسال به دیگران پرینت

گمانه‌زنی‌های انتخاباتی درباره شاخص‌ترین کاندیداها| رئیسی کاندید می شود؟ | خبرهای مهم از کاندیداهای جبهه اصلاحات

گمانه‌زنی‌های انتخاباتی درباره شاخص ترین کاندیداها منتشر شده است. رئیسی کاندید می شود؟ رئیسی می‌آید، قالیباف منصرف شد.

گمانه‌زنی‌های انتخاباتی درباره شاخص‌ترین کاندیداها| رئیسی کاندید می شود؟ |
خبرهای مهم از کاندیداهای جبهه اصلاحات

در حالی که بنا بر برخی شنیده‌ها آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی جمع بندی خود برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری را نهایی کرده، رئیس مجلس اعلام کرده است که با توجه به کاندیداتوری آقای رئیسی، بنده بنای ثبت‌نام در انتخابات را ندارم.

 

گمانه‌زنی‌ها؛ رئیسی می‌آید، قالیباف منصرف شد

تسنیم در خبری نوشت: بنا بر برخی اطلاعات آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی جمع بندی خود برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری را نهایی کرده و به احتمالا بسیار زیاد در روزهای آتی، برای ثبت‌نام به وزارت کشور خواهد رفت.

گفته می‌شود، سید ابراهیم رئیسی یکی از وزرای دولت سابق را به‌زودی به‌عنوان رئیس ستاد انتخاباتی خود منصوب خواهد کرد.

گمانه‌زنی‌ها؛ رئیسی می‌آید، قالیباف منصرف شد

قالیباف: بنای ثبت‌نام در انتخابات را ندارم

این رسانه اصولگرا همچنین خبر داد: محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز یکی فراکسیو‌ن‌های تخصصی مجلس و در پاسخ به سؤالی یکی از نمایندگان درباره کاندیداتوری خود در انتخابات پیش رو گفته است: با توجه به کاندیداتوری آقای رئیسی، بنده بنای ثبت‌نام در انتخابات را ندارم. قالیباف همچنین گفته است که آقای رئیسی، آخر هفته جاری برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌‌جمهوری اقدام خواهد کرد.

گمانه‌زنی‌ها؛ رئیسی می‌آید، قالیباف منصرف شد

لاریجانی می‌آید یا نمی‌آید؟

کمال‌الدین پیرموذن، نماینده سابق مجلس:

یکی از نزدیکان آقای دکتر لاریجانی به من گفته بود که آقای لاریجانی کاندیدا می‌شود بنده هم بر همین اساس مصاحبه کردم و گفتم که ایشان کاندیدا خواهد شد. اما روز گذشته، آقای دکتر لاریجانی با من تماس گرفتند و گفتند که این مصاحبه را تکذیب کنم آقای لاریجانی گفت که کاندیدا نمی‌شود. نمی‌دانم واقعا آقای لاریجانی کاندیدا می‌شود یا نه؟ چون برخی نزدیکانشان می‌گویند می‌شود، برخی دیگر می‌گویند کاندیدا نمی‌شود.

در همین حال یک نماینده ادوار مجلس گفت: ورود لاریجانی به عرصه انتخابات حتمی است و احتمالا وی در روز پنجشنبه برای ثبت‌نام در انتخابات به وزارت کشور خواهد رفت.

گمانه‌زنی‌ها؛ رئیسی می‌آید، قالیباف منصرف شد

آخرین خبر از ثبت‌نام ظریف و جهانگیری

 محمدجواد ظریف روز گذشته مجددا در جمعی تأکید کرده در عرصه انتخابات حضور نمی‌یابم.

خبرگزاری مهر به نقل از  احمد شریف دبیر کل حزب همبستگی دانش آموختگان ایران و عضو جبهه اصلاحات نوشت: «اسحاق جهانگیری» در مقطعی از حضور در عرصه انتخابات منصرف شده بود اما با توجه به شرایط فعلی،احتمال حضور او بار قوت گرفته است.

گمانه‌زنی‌ها؛ رئیسی می‌آید، قالیباف منصرف شد

عارف هنوز به جمع‌بندی نرسیده است

خامسیان، مسئول رسانه‌ای محمدرضا عارف:

آقای عارف هنوز برای کاندیداتوری به جمع‌بندی نرسیده است.

اطلاعی ندارم که اخیرا آقای عارف با آقای خاتمی دیداری داشته یا نه، ولی این را می‌دانم که شخص آقای خاتمی خیلی در این دوره نمی‌خواهد به عنوان فرد تاثیرگذار ورود کند. به هر حال قطعاً به آقای خاتمی از سوی کاندیداها مراجعه شده اما در این دوره در جریان‌های سیاسی تکلیف مشخص نیست که چه کسی کاندیدای نهایی خواهد بود و دوره‌ای شگفتی‌ساز است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه