ارسال به دیگران پرینت

کرونای هندی | ۳ مورد کرونای هندی در استان بوشهر مثبت اعلام شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به شناسایی هندی‌های مبتلا به کرونا در بوشهر گفت: وزارت بهداشت، نمونه آزمایش کرونای پیشرفته ۳ نفر از ۲۱ تبعه خارجی که در بوشهر در قرنطینه قرار دارند مثبت اعلام کرد.

 کرونای هندی  |  ۳ مورد کرونای هندی در استان بوشهر مثبت اعلام شد

سعید کشمیری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بیشتر مبتلایان به کرونا از نوع ویروس جهش یافته است اظهار داشت: ویروس کرونا هندی خطرناک‌تر از دیگر ویروس‌های جهش یافته است که پیشگیری‌های لازم برای جلوگیری از انتشار آن انجام شده است.

وی با بیان اینکه کارگران کشتی تبعه کشورهای هند و پاکستان که وارد بوشهر شده‌ بودند مورد آزمایش تست کرونا قرار گرفتند افزود: 2 هفته پیش 19 تبعه هندی و 2 تبعه پاکستانی از استان‌های همجوار وارد بوشهر شدند که با حساسیت و پیگیری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ابتلای 9 نفر از آنان به کرونای معمولی تأیید شد و بلافاصله در محل اسکان خود در شرایط قرنطینه قرار گرفتند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از تأیید 3 تن از مبتلایان به نوع جهش یافته هندی خبر داد و بیان کرد: وزارت بهداشت، نمونه آزمایش کرونای پیشرفته 3 نفر از 21 تبعه خارجی یاد شده مثبت اعلام کرد.

کشمیری با اشاره به قرنطینه شدن افراد یاد شده تصریح کرد: به منظور اطمینان خاطر از روند سلامتی دیگر افراد که در محل اسکان خود قرنطینه شده‌اند.

وی با بیان اینکه با اقدام به موقع کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در کشف و رهگیری، این افراد از همان ابتدا در محل اسکان خود در شرایط قرنطینه قرار گرفتند تصریح کرد: هر چند پیشتر ابتلای 9 نفر از اتباع هندی به کرونای معمولی مثبت اعلام شد، اما با تصمیم دانشگاه علوم پزشکی بوشهر همه 21 نفر تبعه خارجی، تا کسب بهبودی کامل در شرایط شدید قرنطینه قرار گرفته‌اند.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه