ارسال به دیگران پرینت

انواع پکیج های کاربردی دوربین مداربسته

بهترین پکیج دوربین مداربسته را انتخاب کنید در واقع مجموعه ای از دوربین ها در اختیار شما قرار می گیرد که شامل یک سری تجهیزات و آموزش های مخصوص است و در نهایت یک سیستم امنیتی فوق حرفه ای دارید و نیاز به خریدهای جداگانه نخواهید داشت.بهترین پکیج های دوربین مداربسته در نمایندگی هایک ویژن.

انواع پکیج های کاربردی دوربین مداربسته

بهترین پکیج دوربین مداربسته در یک نگاه

با انتخاب بهترین پکیج دوربین مداربسته یکی از کامل ترین و امن ترین و البته مقرون به صرفه ترین راه برای افزایش امنیت یک محیط را در پیش می گیرید. در واقع پکیج دوربین مدار بسته به صورتی طراحی شده است که می تواند نیازهای شما را در سطح گسترده پاسخ دهد و عملکرد مناسبی داشته باشد.

در واقع شما مجموعه ای کاملاً مرتبط به هم را انتخاب می کنید که هم نصب آسانی دارد و هم جنبه اقتصادی آن بالا است. از سوی دیگر برای خرید هر یک از قطعات دوربین مدار بسته به صورت تکی هم نیاز به راهنمایی دارید و هم هزینه زیادی از شما درخواست می شود که می بایست مورد بررسی قرار بگیرد. نصب و راه اندازی پکیج دوربین مدار بسته به سادگی صورت می گیرد و موقعیت اجرای آن دقیق و مشخص است.اگر تمایل به خرید دوربین مداربسته هایک ویژن دارید کلیک نمایید.

 

 

مشتریان بهترین پکیج دوربین مداربسته

مشتریان پکیج های دوربین مدار بسته دو دسته کوچک و بزرگ هستند. دسته اول مشتریان بزرگی هستند که معمولاً شامل کارخانجات و معادن و سازمان ها بوده و شامل مهندسان شبکه و متخصصان است. این گروه پس از اینکه نقشه مورد نظر را تهیه کردند و محل نصب را مجازی سازی کردند می توانند به واسطه جزئیات تعداد و همینطور نوع دوربین به کار رفته گزینه مناسب برای کارخانه را خریداری کنند.

مشتریان دسته کوچک در واقع اشخاصی هستند که قصد دارند از دوربین مدار بسته برای فضای مسکونی و کسب و کارهای کوچک خود استفاده نمایند. پکیج های دوربین مدار بسته بیشتر برای فضای مغازه ها و آپارتمان ها اجرا می شود و سیستم نظارتی مخصوص به خود را دارد. این گزینه معمولاً اطلاعات زیادی در خصوص مراحل خرید بهترین پکیج دوربین مداربسته و همینطور نصب آن ندارندشما برای استفاده نیازمند مناسب ترین دوربین ها و دستگاهه های دی وی آر و ان وی ار هستید که دستگاه DVR هایک ویژن یکی از آنهاست.

لیستی از بهترین پکیج دوربین مداربسته

معمولاً بهترین پکیج دوربین مداربسته در مدل های پک دوربین های دو عددی، پک دوربین سه عددی، پکیج دوربین 5 و 6 عددی تقسیم می شوند. البته مدل های دیگر اعم از هفت و هشت عددی نیز وجود دارد که در مراحل حرفه ای استفاده می شود.

حال سوال اینجاست که چرا پکیج دوربین مدار بسته 4 عددی خریداری کنیم؟ معمولاً دوربین های مدار بسته دو مگاپیکسل پر فروش ترین و جدیدترین نسل و تکنولوژی از دوربین مدار بسته را شامل می شود. کیفیت و کارایی و نصب آسان و قیمت این محصولات به طور کلی بین مصرف کنندگان از موارد مهم و پر تکرار محسوب می شود.

یکی از دوربین های به کار رفته در بهترین پکیج دوربین مداربسته دوربین AHD است. این دوربین ها نیاز به تنظیم خاصی ندارند و به طور کلی شرایط به این صورت است که سیمها متصل می شوند  و اجرا صورت می گیرد بنابراین حتی اگر یک فرد آماتور هم باشید استفاده از این دوربین ها به سادگی صورت می گیرد و مشکلی نخواهد داشت.

به طور کلی پکیجی وجود دارد که شامل سه عدد دوربین مدار بسته دو مگاپیکسل بولت است و برای رهایی از سردرگمی شما تهیه شده است. در این پکیج همه کابل ها و اتصالات مورد نیاز و فیش و منبع تغذیه اجرا شده است. این پک ها به طور کلی از نظر کیفیت در شرایط مناسبی هستند.

پکیج دوربین مدار بسته 4 بولت هم برای فضای باز و هم برای فضای بسته استفاده می شود. این دوربین ها دارای یک سری قابلیت حرفه ای و کیفیت ساخت و تصاویر هستند و به طور کلی چنین پکیجی برای منازل و ویلا و مغازه ها گزینه خوبی محسوب می شود.

۲۰۲۱۰۵۰۲_۱۶۲۱۳۴

ویژگی های بهترین پکیج دوربین مداربسته

در بهترین پکیج دوربین مداربسته دستگاه دی وی آر وجود دارد به طوری که قابلیت انتقال تصویر با نرم افزار پیشرفته را فراهم می سازد. این دستگاه به صورتی است که امکان نصب انواع دوربین مدار بسته دام و بالت 5 مگاپیکسل را اجرا می کند و همینطور داری منوی فارسی است. فرمت ذخیره برای این دستگاه به صورت خاصی مشخص می شود. دستگاه دارای موقعیت ضبط دو مگاپیکسل است و همینطور پردازش تصویر و تشخیص چهره نیز برای آن دیده می شود.

از دیگر مزایای بهترین پکیج دوربین مداربسته مربوط به دستگاه مرکزی ضبط تصویر دی وی آر است که شامل 4 کانال شده است و قابلیت اتصال به شبکه دارد. به طور کلی دستگاه مرکزی شرایط اتصال به شبکه اینترنت تصاویر را در هر نقطه از جهان بدون نیاز به لوازم و تجهیزات اضافی فراهم می سازد. از سوی دیگر امکان اتصال میکروفون برای ضبط و شنود صدای محیط نیز فراهم می شود.

 

کاربری آسان بهترین پکیج دوربین مداربسته سبب شده تا بسیاری از مشتریان در صدد استفاده از این پکیج باشند. فکر کنید محصولی به دست شما می رسد که هم کیفیت خوبی دارد و هم در بهترین شرایط اجرا می شود. این موضوع سبب می شود تا محصول مورد نظر برای پروژه های مختلف گزینه خوبی باشد. از یاد نبرید که هر یک از پکیج های دوربین های مدار بسته دارای محتوای مخصوصی هستند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه