ارسال به دیگران پرینت

سریال «دودکش۲» در حال آماده‌سازی فنی

با این‌که تصویربرداری «دودکش۲» به دلیل اوج‌گیری کرونا، به‌طور موقت متوقف شده است، مراحل فنی این سریال در حال انجام است تا برای پخش از شبکه یک سیما آماده شود.

سریال «دودکش۲» در حال آماده‌سازی فنی

خبرآنلاین، تصویربرداری سریال تلویزیونی «دودکش ۲» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و تهیه‌کنندگی زینب تقوایی که از مدتی قبل در تهران آغاز شده بود، این روزها با گسترش شیوع ویروس کرونا متوقف شده است.

هومن برق نورد، امیرحسین رستمی، سیما تیرانداز، نگار عابدی، محمدرضا شیرخانلو، یاس نوروزی و بهنام تشکر، گروه بازیگران «دودکش ۲» را تشکیل می‌دهند و به‌تازگی الهام اخوان نیز به این ترکیب اضافه شده است.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «خانواده فیروز مشتاق که بی قیف و قپی به سفری رفته‌اند، در راه بازگشت به تهران با دختری همسفر می‌شوند که از نظر بهروز، «نیمه گمشده» قلمداد می‌شود و به ضرس قاطع، شروعی برای فرو رفتن خانواده در آمپاس است!

بماند که با آن‌چه از نصرت و شرایط جدیدش مشهود به نظر می‌رسد، بستر قمپزش گسترده‌تر از قبل شده است و با عقبه‌ای که از آنان سراغ داریم، ماجراهایی آغاز می‌شوند که بی هیچ شائبه‌ای در زندگی همه و به‌ویژه کسانی که پا به قالیشویی می‌گذارند، تاثیر گذار هستند!».

مراحل فنی «دودکش ۲» نیز این روزها در حال انجام است تا پخش این سریال به‌زودی از شبکه یک سیما آغاز شود. ادامه تصویربرداری سریال هم با بهبود شرایط، طی روزهای آینده پی گرفته خواهد شد.

فصل اول «دودکش» از سریال‌های پرمخاطب شبکه یک تلویزیون بود که ماه رمضان سال ۹۲ روی آنتن رفت و در سال ۱۳۹۵ هم ادامه‌ای بر این سریال با نام «پادری» به کارگردانی محمدحسین لطیفی ساخته شد.

 

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه