ارسال به دیگران پرینت

چرا مایکل جکسون همیشه یک دستکش دست می‌کرد؟ + عکس

دستکشی که مایکل جکسون آن را می‌پوشید تقریبا به طوری به امضای این اسطوره موسیقی تبدیل شده بود و یکی از شاخص‌های چهره مایکل جکسون در دهه ۱۹۸۰ را تشکیل می‌داد.

چرا مایکل جکسون همیشه یک دستکش دست می‌کرد؟ + عکس

دستکشی که مایکل جکسون آن را می‌پوشید تقریبا به طوری به امضای این اسطوره موسیقی تبدیل شده بود و یکی از شاخص‌های چهره مایکل جکسون در دهه ۱۹۸۰ را تشکیل می‌داد. مایکل جکسون در طول زندگی خود مد و فشن زیادی را انتخاب کرد که بعضی از آن‌ها به اندازه موسیقی او معروف شدند اما چرا او همیشه یک دستکش به دست می‌کرد؟ دلایل مختلفی برای این کار وجود دارد. بعضی می‌گویند این کار برای مایکل ضرورت پزشکی داشته در حالی که برخی دیگر می‌گویند او برای دستکاری رسانه‌ای این کار را انجام می‌داده است. اما در این میان یک نفر پیدا شده که ادعا می‌کند مایکل جکسون از شکل و قیافه آن دستکش خوشش می‌آمده است.

جان کیهی یکی از افراد مطلع در اینباره می‌گوید: «من خود به چشم دیدم که مایکل جکسون پس از مشاهده کسی که به دلایل فنی یک دستکش دست کرده بود، تصمیم به این کار گرفت.» این فرد در ساخت یکی از موزیک ویدئوهای مایکل جکسون دست داشته است.

جان می‌گوید: «ریک (سردبیر فیلم) یک دستکش سفید رنگ کتان به دست داشت. او فیلم را از لای انگشتان خود عبور داده بود و به دنبال علامت‌های زرد رنگی روی فیلم بود تا بتواند آن‌ها را ویرایش کند. مایکل که تا آن لحظه اشتیاقی به آن تور نشان نداده بود، به یک باره توسط آن دستکش از این رو به آن رو شد و سوالات زیادی در مورد آن پرسید. یکی از آن سوالات این بود: «آیا یک دستکش زاپاس از این مدل دستکش‌ها را دارید؟»

پس از آن بود که مایکل جکسون یکی از این دستکش‌ها را برای خود انتخاب کرد و برای اولین بار نیز او در یک ویژه برنامه در سال ۱۹۸۳ آن را پوشید و با آن موزیک Billie Jean را اجرا کرد. البته در آن برنامه بود که برای اولین بار بود رقص مون‌واک را انجام داد. بعدها مایکل جکسون دستکش سفیدی را در دست راست خود پوشید که به یکی از ویژگی‌های او تبدیل شد. همچنین بادیگار سابق او دلیل دستکش پوشیدن مایکل جکسون در بیشتر مواقع را سر به سر گذاشتن رسانه اعلام کرد و گفت: «او بلد بود چگونه با رسانه‌ها بازی کند. مایکل می‌دانست چگونه بر روی صفحه اول رسانه‌ها جای بگیرد.»

 

جالب است بدانید این دستکش معروف مایکل جکسون سال گذشته در یک حراجی به قیمت ۱۲۰ هزار دلار به فروش رسید.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه