ارسال به دیگران پرینت

کلاه گشاد صرافی‌ها برای خریداران ارزهای دیجیتال!

این روزها که بازار ارزهای دیجیتال داغ است، بازار صرافی‌های فروش ارزهای دیجیتال داغ‌تر شده و این صرافی‌ها برای فروش ارز دیجیتال کارمزدهای نجومی دریافت می‌کنند.

کلاه گشاد صرافی‌ها برای خریداران ارزهای دیجیتال!

 اگرچه خرید و فروش از دیجیتال بدون هیچ مشکلی در صرافی‌های ایرانی انجام می‌شود اما این صرافی‌ها علاوه بر کارمزدی که برای ارائه خدمات دریافت می‌کنند گران فروشی هم می‌کنند. فعالان بازار رمزارزها برای انجام معامله از صرافی‌های آنلاین استفاده می‌کنند اما ایرانی‌ها به دلیل تحریم‌ها نمی‌توانند به صورت مستقیم به بازارهای جهانی دسترسی داشته باشند و مجبورند ابتدا از طریق صرافی‌ها ایرانی ریال خود را به تتر تبدیل کنند و بعد به معامله در بازار کریپتوکارنسی بپردازند.

گران فروشی!

تتر برای فعالان بازار کریپتوکارنسی یعنی سوخت برای یک راننده. ارز دیجیتال تتر همیشه قیمتی معادل یک دلار دارد اما این ارز در صرافی‌های ایرانی در اگثر مواقع با اختلافی هزار تا ۱۵۰۰ تومانی فروخته می‌شود و این گران فروشی ورای کارمزدی است که این صرافی‌ها برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال دریافت می‌کنند.

به عنوان مثال در حال حاضر قیمت دلار ۲۳ هزار و ۳۰۰ تومان است اما کمترین قیمت تتر در صرافی‌های ایران ۲۴ هزار و ۲۰۰ تومان است و این یعنی برای ۵۰ میلیون تومان سرمایه‌گذاری در بازار رمزارزها پولی معادل ۲ میلیون تومان به دلیل گران فروشی صرافی‌ها پرداخت می‌کنید.

 

منبع : اقتصاد آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      بهترین کار اینه که بانک مرکزی ارز دیجیتال خود را راه اندازی کند ( چرا رییس بانک مرکزی متوجه نیست :نقدینگی را از بازار جمع میکند .ریال بگیره و ارز دیجیتال ایرانی تحویل بده ) و ان را با پول نقد در بورس عرضه کند و رونق به بورس بدهد .کسب و کار ارز دیجیتال در ایران کاملا آزاد و قانونی و بدون مالیات شود .بانک مروزی با راه اندازی چند کیف پول قانونی و کاملا هویتی میتونه خرید و فروش تمام ارزهای دیجیتال و توکنها و....را در این کیف پولها راه اندازی و مجاز کند .این باعث خواهد شد که با چند گردش مالی ارزهای دیجیتال و غیر دیجیتال زیادی در ایران باشد که خود یک سرمایه خواهد بود .از طرفی ایجاد اشتغال کرده و در صورتی که بتوانیم اطمینان سازی کنیم میتوان سرمایه کشورهای اطراف خصوصا انها که ارز دیجیتال را ممنوع کردند و یا مالیات میگیرند به کیف پولهای ایرانی آورد .این افراد در هنگام نقد کردن صد در صد علاوه بر این که در هربار تبدیل ارز حق الزحمه ارزی پرداخت میکنند باعث رشد توریسم و سایر مشاغل خواهند شد .به نظر من باید سریع به این مورد پرداخت ..میدونید لگر تحریمها عم یرداشته شود این کار چه منافع زیادی برای اقتصاد دارد .همینطور میتوان به شرکتهایی که در کیف پول ایرانی سرمایه دارند معافیتهای مالیاتی برای ایجاد کار در ایران و انتقال دفاتر و کسب و کار خود به ایران در نظر گرفت .

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه