ارسال به دیگران پرینت

واریز ٢٠٠ میلیون دلار به بازار سرمایه| همتی قول مساعد داد

رییس سازمان بورس، از تزریق ٢٠٠ میلیون دلار معادل ۵ هزار میلیارد تومان از طریق صندوق تثبیت بازار سرمایه به بورس خبرداد و گفت: رییس کل بانک مرکزی برای تبدیل ارز به ریال قول مساعد داد.

واریز ٢٠٠ میلیون دلار به بازار سرمایه| همتی قول مساعد داد

محمد علی دهقان دهنوی در برنامه تیتر امشب از آخرین تحولات بازار سرمایه سخن گفت.

وی افزود: مواردی از بسته پیشنهادی بورس که نیاز به وضع قانون ندارد، اجرایی می شود؛ ولی بخش دیگر باید به ستاد هماهنگی اقتصادی دولت ارجاع داده شود.

واریز ٢٠٠ میلیون دلار از صندوق توسعه ملی به صندوق تثبیت بازار سرمایه

دهقان دهنوی افزود: تخصیص منابع از صندوق توسعه ملی به صندوق تثبیت بازار سرمایه در دست اجرا است و ٢٠٠ میلیون دلار معادل ۵ هزار میلیارد تومان به بازار تزریق می شود.

وی تصریح کرد: رییس کل بانک مرکزی قول مساعد برای اختصاص ریال این منابع ارزی از صندوق توسعه ملی داده اند؛ ضمن اینکه ممکن است این عملیات چند روز طول بکشد.

دهقان دهنوی ادامه داد: هر یک از بندهای بسته ده گانه منابع مالی را با بازار تزریق خواهد کرد؛ ضمن اینکه هدف سیاستگذار تقویت طرف تقاضا در یک جریان مستمر و پایدار است.

٣۶٠٠ سهامدار خارجی در بورس تهران سهام دارند

وی با بیان اینکه ٣۶٠٠ فرد حقیقی و حقوقی خارجی در بازار سرمایه حضور دارند، افزود: به افرادی که ٢۵٠ هزار دلار در ایران سرمایه گذاری کنند، اقامت می گیرند؛ این در حالی است که تاکنون اجازه سرمایه گذاری در بورس برای آنها دیده شده است.

دهقان دهنوی ادامه داد: اگر فرد سهام هم بخرد، با درخواست اقامت او در ایران موافقت خواهد شد.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه