ارسال به دیگران پرینت

درخواست استاندار تهران برای تمدید محدودیت‌ها در هفته آینده

استاندار تهران گفت: تمدید وضعیت موجود برای هفته آینده نیز مورد درخواست ماست. وی گفت: اگر اکنون میزان رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و شیوه نامه‌های بهداشتی در تهران به هفتاد درصد رسیده به خاطر این است که حضور نیرو‌ها را بر سرکار ادارات و دستگاه‌ها یک سوم کرده ایم و مشاغل گروه‌ها به غیر از گروه یک تعطیل هستند و نظارت‌های ما تشدید پیدا کرده است.

درخواست استاندار تهران برای تمدید محدودیت‌ها در هفته آینده

استاندار تهران گفت: تمدید وضعیت موجود برای هفته آینده نیز مورد درخواست ماست.

انوشیروان محسنی بندپی، گفت: این وضعیت تا رسیدن به حالتی که فرآیند‌ها را نزولی کنیم، باید رعایت شود و اعمال محدودیت‌ها می‌تواند کمک کند.

وی گفت: اگر اکنون میزان رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و شیوه نامه‌های بهداشتی در تهران به هفتاد درصد رسیده به خاطر این است که حضور نیرو‌ها را بر سرکار ادارات و دستگاه‌ها یک سوم کرده ایم و مشاغل گروه‌ها به غیر از گروه یک تعطیل هستند و نظارت‌های ما تشدید پیدا کرده است.

استاندار تهران افزود: معاونان بهداشتی دانشگاه‌ها شبانه روزی بر رعایت شیوه نامه‌ها نظارت می‌کنند تا بعد از یک هفته دیگر به کنترل و مهار این موج امیدوار باشیم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ایمان ارسالی در

      این آقا که خیلی راحت پیشنهاد تعطیلی میدهد از شکم گرسنه بچه های ما خبر داره از صاحب خانه که هر روز زنگ میزنه کرایه اش را میخواد خبر داره به خدا خسته شدیم دیگه خدایا خودت نجاتمون بده

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه