ارسال به دیگران پرینت

مخالفت پوتین با برجام برملا شد+ عکس

«روسیه حداکثر تلاشش را کرد تا برجام به نتیجه نرسد» این بخشی از صحبت هایی بود که مدتی پیش از سوی ظریف مطرح شد.

مخالفت پوتین با برجام برملا شد+ عکس
 «روسیه حداکثر تلاشش را کرد تا برجام به نتیجه نرسد» این بخشی از صحبت هایی بود که مدتی پیش از سوی ظریف مطرح شد.
روسیه حداکثر تلاشش را کرد تا برجام به نتیجه نرسد. در تصویر می‌بینیم چرا وزیر امور خارجه روسیه علاقه‌ای به حضور در عکس یادگاری برجام نداشت.

بعد از انتشار صحبت‌های ظریف با سعید لیلاز، برخی کاربران درباره روسیه و برجام توییت نوشتند.

بهروز شجاعی در توییتی نوشت:

تشت رسوایی #روسیه از بام افتاد! طبق گفته #ظریف روسیه و #لاوروف در جریان مذاکرات #برجام تلاش فراوانی برای به نتیجه نرسیدن مذاکرات کردند و علت غیبت لاوروف در عکس یادگاری پایان مذاکرات همین بود. او گفت هیچ وقت شما نمی‌توانید این صحبت را منتشر کنید، اما بالاخره شد!

کاربر دیگری می‌نویسد:

برنده خروج از #برجام نه امریکا بود نه ایران! #روسیه بود که با حذف ایران از #بازار_گاز، هم منافع اقتصادی و هم دست بالای امنیتی نسبت به اروپا رو بدست آورد

پیشتر ظریف در صحبت‌های خود گفته بود: روسیه حداکثر تلاشش را کرد تا برجام به نتیجه نرسد. روس‌ها هیچ وقت فکر نمی کردند که برجام به نتیجه برسد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      روسیه بزرگترین خائن به ملت ایران بوده این را کسانیکه باید بدانند نمیدانند

    • ابراهیم ارسالی در

      یعنی واقع بین تز از ما بودند؟؟؟؟

    • ناشناس ارسالی در

      به نظرم ظریف دروغگوست دیگر حنایش رنگی ندارد ظریف موافق بود برجام امضا شد نتیجه چی شد همونی شد که پوتین از اول پیش بینی کرده بود هر چه میکشیم از غربگراهاست

    • محمد امین ارسالی در

      خب معلومه دانش آموزکلاس اول هم میدونست این دام روسیه بود که جایگاه مارا دربازارنفت وگاز بین الملل بگیره تا جای که در انتخابات آمریکا دخالت کنه وترامپ قمار باز را سرکار بیاره تا از برجام هم خارج بشود.ولی بیاری حق تعالی برنامه ریزان کاربردی نظام والایی دست دشمنان داخلی وخارجی را خوندند وبموقع در جهت منافع مادی ومعنوی ملت اسلامی اقدامات لازم را انجام می دهند .واین در ذهن وحافظه تاریخی ملت می ماند که هیچ کشوری وهیچ شخصی نمی تواندکشور ومردم ما را از ترقی وسربلندی باز دارد.

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه