ارسال به دیگران پرینت

خبرهای مهم دولت درباره افزایش حقوق بازنشستگان

سخنگوی دولت گفت: سیاست دولت و همراهی مجلس شورای اسلامی از سال ۱۳۹۹ تا به امروز توجه به قدرت خرید کارگران و بازنشستگان بوده است. با اجرای همسان سازی در کنار افزایش ۳۹ درصدی حقوق ها به یاری خدا بخشی از دغدغه بازنشستگان تامین اجتماعی رفع خواهد شد.


خبرهای مهم دولت درباره افزایش حقوق بازنشستگان

سخنگوی دولت گفت: با تلاش‌های سازمان تامین اجتماعی، دریافتی بازنشستگان حداقل بگیر دارای همسر و دو فرزند پس از اعمال ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی(افزایش سنواتی) نسبت به مجموع مستمری متناسب سازی شده سال۱۳۹۹ و با احتساب مرحله دوم متناسب سازی به ترتیب برای دارندگان ۳۰ سال سابقه از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و دارندگان ۲۰ سال سابقه از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در فروردین ۱۴۰۰ افزایش می‌یابد. 

وی افزود: اعمال متناسب‌سازی در سیستم نرم افزاری موجب اعتراض بخشی از متوسط بگیران (غیرحداقل‌بگیران) شد لذا بنابر سنت خوبی که در سازمان تامین اجتماعی شکل گرفته است، ۵ روش برای اجرای متناسب‌سازی مرحله دوم برای رفع بخشی از دغدغه بازنشستگان تامین اجتماعی در دست بررسی است که یکی از آنها با حضور و مشارکت مسئولین کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی نهایی و در پرداخت اردیبهشت ماه لحاظ خواهد شد.

ربیعی گفت: سیاست دولت وهمراهی مجلس شورای اسلامی از سال ۱۳۹۹ تا به امروز توجه به قدرت خرید کارگران و بازنشستگان بوده است. با اجرای همسان سازی در کنار افزایش ۳۹ درصدی حقوق ها به یاری خدا بخشی از دغدغه بازنشستگان تامین اجتماعی رفع خواهد شد.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه