ارسال به دیگران پرینت

خط و نشان دوباره آمریکا برای ایران| آمریکا: تحریم های ایران کاهش پیدا نمی کند

خط و نشان دوباره آمریکا برای ایران نشان حماقت آمریکایی هاست. سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفته است، تحریم های ایران کاهش پیدا نمی کند. سخنگوی وزارت خارجه آمریکا بر این باور است که هیچ امتیازی را در مسأله کاهش تحریم‌ها به ایران نخواهیم داد.

خط و نشان دوباره آمریکا برای ایران| آمریکا: تحریم های ایران کاهش پیدا نمی کند

خط و نشان دوباره آمریکا برای ایران نشان حماقت آمریکایی هاست. سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفته است، تحریم های ایران کاهش پیدا نمی کند. سخنگوی وزارت خارجه آمریکا بر این باور است که هیچ امتیازی را در مسأله کاهش تحریم‌ها به ایران نخواهیم داد.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مدعی شد: مذاکرات در زمینه پرونده هسته‌ای ایران منوط به جدی بودن طرف ایرانی است. ما با روسیه و چین در زمینه پرونده هسته‌ای ایران هماهنگی می‌کنیم.

به گزارش الجزیره، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در سخنانی مسأله کاهش تحریم‌ها در زمان کنونی را رد کرد.

او گفت: ما هیچ امتیازی را در مسأله کاهش تحریم‌ها به ایران در زمان کنونی نخواهیم داد.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا همچنین اعلام کرد مسأله کاهش تحریم‌های ایران در نشست وین مورد بررسی قرار خواهد گرفت. او همچنین گفت: ما نمی‌خواهیم چارچوبی زمانی برای دستیابی به توافق با ایران قرار دهیم و با همپیمانان اروپایی مان در این زمینه هماهنگ خواهیم شد.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با اشاره به بحران اتیوپی مدعی شد: ما از نقض حقوق بشر و جنایات ارتکابی در منطقه تیگرای اتیوپی احساس نگرانی می‌کنیم.

از سوی دیگر کاخ سفید نیز اعلام کرد روند دیپلماسی با ایران ممکن است زمانبر باشد و مذاکرات غیر مستقیم گامی رو به جلو محسوب می‌شود.

او در ادامه افزود: رابرت مالی، فرستاده ویژه ایران، ریاست هیئت آمریکایی را در مذاکرات وین در فردا به منظور بررسی مسأله بازگشت به توافق هسته‌ای بر عهده خواهد داشت. ما انتظار دستیابی به موفقیت سریع و یا فوری در خصوص پرونده هسته‌ای ایران را نداریم.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در بخش دیگری از سخنان خود مدعی شد: ما با هم پیمانان مان در حال بررسی اعمال تحریم‌هایی بر چین به علت نقض حقوق بشر‌هایی هستیم که این کشور علیه اقلیت اویغور مرتکب شده است.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در بخش دیگری از سخنان خود مدعی شد: مذاکرات در زمینه پرونده هسته‌ای ایران منوط به جدی بودن طرف ایرانی است. ما با روسیه و چین در زمینه پرونده هسته‌ای ایران هماهنگی می‌کنیم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه