ارسال به دیگران پرینت

وزارت بهداشت: موج چهارم کرونا در مناطقی از غرب و مرکز کشور قطعی است

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه متاسفانه شهرستان‌های اصفهان و بندرعباس در وضعیت نارنجی کرونا قرار گرفتند، گفت: موج چهارم کرونا در بسیاری از مناطق غرب و مرکز کشور قطعی است و در حال پیشروی به سمت شرق کشور است. وی افزود: هم اکنون ۲۵ شهرستان در وضعیت قرمز، ۵۶ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۷۷ شهرستان در وضعیت زرد و ۹۰ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

وزارت بهداشت: موج چهارم کرونا در مناطقی از غرب و مرکز کشور قطعی است

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه موج چهارم کرونا در مناطقی از غرب و مرکز کشور قطعی است، گفت: سفرها، دید و بازدیدها و کاهش سطح مراقبت‌های بهداشتی از جدی‌ترین علل خیز جدید کرونا در برخی استان‌هاست.

دکتر سیماسادات لاری با اشاره به اینکه متاسفانه شهرستان‌های اصفهان و بندرعباس در وضعیت نارنجی کرونا قرار گرفتند، گفت: موج چهارم کرونا در بسیاری از مناطق غرب و مرکز کشور قطعی است و در حال پیشروی به سمت شرق کشور است.

وی افزود: هم اکنون ۲۵ شهرستان در وضعیت قرمز، ۵۶ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۷۷ شهرستان در وضعیت زرد و ۹۰ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت اضافه کرد: سفرها، دید و بازدیدهای عید، برگزاری مراسم عروسی و عزا، تجمع در رستوران‌ها و تالارهای پذیرایی، پایین آمدن سطح مراقبت‌های بهداشتی و کاهش استفاده از ماسک از جدی‌ترین دلایل خیز موج جدید کرونا در برخی استان‌ها است.

وی گفت: امیدواریم با تقویت رعایت پروتکل‌های بهداشتی مانع از تجربیات تلخ گذشته در نبرد با بیماری باشیم.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه