ارسال به دیگران پرینت

پلیس:

میزان تردد‌ها در کل کشور | افزایش۶۷ درصدی تردد جاده‌ای نوروز امسال

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی با بیان اینکه در ایام نوروز امسال، میزان تردد‌ها در کل کشور نسبت به سال قبل، ۶۷ درصد افزایش داشته است، تصریح کرد: این حجم تردد‌ها نشان از حضور بیشتر پلیس و پرحجم بودن کار و تلاش همکاران در شهر‌ها و جاده‌ها دارد.


میزان تردد‌ها در کل کشور |  افزایش۶۷ درصدی تردد جاده‌ای نوروز امسال

معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: ترددهای جاده‌ای در نوروز ۱۴۰۰، بیش از ۶۷ درصد افزایش داشته است.

سردار محمد علی نوری نژاد در سفر به خراسان شمالی، با گرامی داشت یاد و نام شهدا و تبریک اعیاد شعبانیه و نوروز 1400 اظهار داشت: توفیقی حاصل شد تا با حضور در استان خراسان شمالی از نزدیک با کارکنان انتظامی این خطه از کشور دیدار کنم.

وی با اشاره به اینکه در ایام تعطیلات نوروزی که مردم عزیز به استراحت و ... مشغول هستند، همکاران من در شهرها، جاده ها، مرزها و ... حضور فعال دارند، افزود: تمام این اقدامات و تلاش ها برای این است که محیطی امن را برای مردم شریف به ارمغان بیاوریم.

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی با بیان اینکه در ایام نوروز امسال، میزان تردد‌ها در کل کشور نسبت به سال قبل، 67 درصد افزایش داشته است، تصریح کرد: این حجم ترددها نشان از حضور بیشتر پلیس و پرحجم بودن کار و تلاش همکاران در شهر ها و جاده ها دارد.

وی با اشاره به اینکه تمام کارکنان با تمام توان برای امنیت و آرامش مردم عزیز تلاش می کنند، یاد آور شد: موضوعی که بسیار نگران کننده است بحث تصادفات می باشد که انتظار می رود رانندگان عزیز همواره سرعت مطمئنه، فاصله طولی و ... را رعایت کنند تا در این ایام باقی مانده از نوروز شاهد حوادث تلخ نباشیم.

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی در ادامه با اشاره به اینکه خدمت رسانی به مردم عزیز با تمام توان در سرلوحه کار نیروی انتظامی قرار دارد، گفت: چشمان بیدار همکاران من در نیروی انتظامی، ضامن امنیت مردم و کشور است.

سردار نوری نژاد با بیان اینکه نیروی انتظامی با بکارگیری توان و تجهیزات خود، باعث سلب آرامش مجرمان است، افزود: امروز بحث هوشمند سازی پلیس باعث شده تا تمام ماموریت های محوله با مدیریت بیشتر و دقیق تر انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه 90 درصد از تجهیزات مورد استفاه در نیروی انتظامی تولید داخل هستند، گفت: در مجموع هوشمندسازی پلیس با اتکاء به تولیدات داخلی در حال پیشروی است.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه