ارسال به دیگران پرینت

مدیر کل راهداری مازندران | ورود بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار مسافر در موج اول سفر‌های نوروزی (از ۲۵ اسفندماه تاکنون)

| مسافرت به مازندران نوروز امسال در مقایسه با پارسال بیش از ۱۶۵ درصد افزایش داشته است.


مدیر کل راهداری مازندران  |   ورود بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار مسافر در موج اول سفر‌های نوروزی (از ۲۵ اسفندماه تاکنون)

نجفی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران، با بیان اینکه بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار مسافر در موج اول سفر‌های نوروزی از ۲۵ اسفند ماه ۹۹ تا ۷ فروردین ماه وارد استان شدند، افزود: این میزان در مقایسه با پارسال بیش از ۱۶۵ درصد افزایش داشته است.

او افزود: میزان ورود مسافر امسال در مقایسه با سال ۹۸ تقریبا ۱۵ درصد کمتر بوده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با بیان اینکه بیش از ۹۰۰ هزار مسافر تاکنون از استان خارج شده اند، ادامه داد: بیش از ۷۲۳ هزار مسافر همچنان در مازندران حضور دارند.

نجفی ادامه داد: پیش بینی می‌شود همین میزان مسافر در موج دوم سفر‌های نوروزی وارد مازندران شوند.

او افزود: جابجایی مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی نیز امسال در مقایسه با پارسال بیشتر شده است.

منبع : انتخاب
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه