ارسال به دیگران پرینت

پزشکی قانونی: جسد آزاده نامداری با دستور قضایی به خانواده‌اش تحویل داده شد

دکتر مهدی فروزش، درباره آخرین وضعیت رسیدگی به موضوع مرگ آزاده نامداری ازسوی پزشکی قانونی گفت: پس از انتقال جسد به پزشکی قانونی، جسد مورد کالبدگشایی قرارگرفت و دقایقی پیش با اتمام نمونه‌برداری ها و اقدامات اولیه جسد خانم نامداری با دستور قضایی به خانواده‌اش تحویل داده شد.

پزشکی قانونی: جسد آزاده نامداری با دستور قضایی به خانواده‌اش تحویل داده شد

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران با تشریح آخرین وضعیت بررسی علت مرگ آزاده نامداری، از تحویل جسد این چهره شناخته شده به خانواده‌اش خبر داد.

دکتر مهدی فروزش، درباره آخرین وضعیت رسیدگی به موضوع مرگ آزاده نامداری ازسوی پزشکی قانونی گفت: شب گذشته و پس از اعلام موضوع کشف جسد ازسوی مقام قضایی به پزشکی قانونی، رسیدگی به موضوع در دستورکار پزشکی قانونی نیز قرار گرده و تیمی از پزشکان پزشکی قانونی در ساعات اولیه در صحنه فوت حضور پیدا کردند.

وی با بیان اینکه کارشناسان با بررسی صحنه و معاینه اولیه جسد در محل، اقدام به انتقال آن به مرکز تشخیص و آزمایشگاهی پزشکی قانونی کردند، گفت: پس از انتقال جسد به پزشکی قانونی، جسد مورد کالبدگشایی قرارگرفت و دقایقی پیش با اتمام نمونه‌برداری ها و اقدامات اولیه جسد خانم نامداری با دستور قضایی به خانواده‌اش تحویل داده شد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران درباره اطلاعات به دست آمده از انجام آزمایشات نیز گفت: تعیین علت قطعی مرگ منوط به اعلام نتایج آزمایش‌های آسیب‌شناسی، سم‌شناسی و ... است و چند روزی به طول خواهند انجامید، اما در معاینه ظاهری و کالبدگشایی صورت گرفته، علائم و شواهدی از آثار ضرب و جرح یافت نشد.

فروزش با بیان اینکه نتایج آزمایش ها به مقام قضایی اعلام خواهد شد، گفت: بر اساس معاینه ظاهری و کالبدگشایی صورت گرفته توسط متخصصان پزشکی قانونی، هیچگونه آثاری از بارداری نیز در جسد یافت نشد و رحم و ضمائم رحمی در اندازه طبیعی و فاقد هرگونه محصول حاملگی است.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه