ارسال به دیگران پرینت

سردار رحیمی انتقال سرباز سیلی خورده به خشکشویی را تکذیب کرد| سردار رحیمی: در حال پیگیری ماجرای سرباز سیلی خورده از مبادی قانونی هستیم

سردار رحیمی انتقال سرباز سیلی خورده به خشکشویی را تکذیب کرد| سردار رحیمی: در حال پیگیری ماجرای سرباز سیلی خورده از مبادی قانونی هستیم. سردار رحیمی درباره ماجرای سرباز سیلی خورده گفت که شکایت مان را به طور رسمی به قوه قضائیه و مجلس اعلام کرده ایم.

سردار رحیمی انتقال سرباز سیلی خورده به خشکشویی را تکذیب کرد| سردار رحیمی: در حال پیگیری ماجرای سرباز سیلی خورده از مبادی قانونی هستیم

سردار رحیمی انتقال سرباز سیلی خورده به خشکشویی را تکذیب کرد| سردار رحیمی: در حال پیگیری ماجرای سرباز سیلی خورده از مبادی قانونی هستیم. سردار رحیمی درباره ماجرای سرباز سیلی خورده گفت که شکایت مان را به طور رسمی به قوه قضائیه و مجلس اعلام کرده ایم.

رئیس پلیس تهران بزرگ ضمن تشریح آخرین وضعیت پرونده درگیری نماینده مجلس را سرباز راهور گفت: مطالب منتشر شده مبنی بر انتقال این سرباز به خشکشویی پلیس شایعه است.

سردار حسین رحیمی پیش از ظهر امروز در حاشیه اجرای دو طرح "اقتدار و ظفر" در ستاد فاتب در جمع خبرنگاران درباره مطالب منتشر شده مبنی بر انتقال سرباز راهور به خشکشویی پلیس که توسط نماینده مجلس کلید خورده بود، اظهار کرد: این سرباز نیروی قسمت عملیات پلیس راهور تهران بزرگ است و در همان قسمت عملیات فعالیت دارد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین فیلم این ماجرا را به مجلس ارائه دادیم و هم تخلف به وجود آمده را به آنها اعلام کردیم و امیدواریم مجلس رسیدگی لازم را انجام دهد هرچند که از مبادی قانونی نیز در حال پیگیری پرونده هستیم.

رئیس پلیس تهران بزرگ مطالب مطرح شده مبنی بر انتقال این سرباز که خشکشویی پلیس را شایعه دانست و گفت: از همان نخست گفتیم که مسیرمان در این پرونده مسیر قانونی است و شکایت‌مان را به صورت رسمی به قوه قضائیه و مجلس اعلام کردیم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه