ارسال به دیگران پرینت

لباس جدید پرستاران رونمایی شد| لباس جدید پرستاران برای مقابله با کرونا+عکس

لباس جدید پرستاران امروز رونمایی شد. لباس جدید پرستاران برای مقابله با کرونا طراحی شده است. لباس جدید پرستاران توسط دو دانشجوی نخبه کشور برای کاهش دما و خستگی ناشی از پوشیدن لباس در شرایط کرونایی طراحی شده است.

لباس جدید پرستاران رونمایی شد| لباس جدید پرستاران برای مقابله با کرونا+عکس

لباس جدید پرستاران امروز رونمایی شد. لباس جدید پرستاران برای مقابله با کرونا طراحی شده است. لباس جدید پرستاران توسط دو دانشجوی نخبه کشور برای کاهش دما و خستگی ناشی از پوشیدن لباس در شرایط کرونایی طراحی شده است.

با حضور دکتر زالی فرمانده عملیات مقابله با کرونای کلانشهر تهران، لباس جدید گروه درمان برای مقابله با بیماری کرونا با تلاش دانشجویان نخبه کشور طراحی و رونمایی شد.

آقای سیامک برزیده دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه شهید بهشتی در مراسم رونمایی از لباس جدید گروه درمان گفت: در طراحی این لباس خستگی و گرمای ناشی از پوشیدن لباس گان مورد نظر بود و در لباس جدید شرایطی برای کاهش دما و خستگی ناشی از پوشیدن لباس فراهم شده است.

آقای حامد اسد زاده کارشناس ارشد مهندسی طراحی صنعتی از دیگر اعضای این گروه تحقیقاتی نیز گفت: در طراحی لباس از علوم ارگونومی فیزیک شیمی آناتومی و فیزیولوژی استفاده شده است.

 این لباس در مدت ۸ ماه تلاش و تحقیق مداوم دو نفر از دانشجویان نخبه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و استادان راهنما طراحی و تولید شده است.

این پوشش نوین با متعادل کردن گرمای موجود در لباس و امکان خروج گرما شرایط بهتری را برای کادر درمان بوجود می‌آورد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • بازنشسته بدبخت ایرانی ارسالی در

      دم دانشجویان گرم خدا حفظشون کنه لباس خیلی عالیست کارتون بیست

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه