ارسال به دیگران پرینت

علی پروین به بیمارستان فرهیختگان رفت| حضور علی پروین و منصوریان در محل بستری علی انصاریان

علی پروین از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس برای پیگیری از وضعیت علی انصاریان به بیمارستان فرهیختگان رفت. علاوه بر علی پروین، علیرضا منصوریان نیز در محل بستری علی انصاریان حاضر شدند. همچنین علاوه بر علی پروین اسطوره باشگاه پرسپولیس، علی کریمی و بهنام ابوالقاسم پور نیز در محل بیمارستان فرهیختگان حاضر شدند.

علی پروین به بیمارستان فرهیختگان رفت| حضور علی پروین و منصوریان در محل بستری علی انصاریان

 علی پروین از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس برای پیگیری از وضعیت علی انصاریان به بیمارستان فرهیختگان رفت. علاوه بر علی پروین، علیرضا منصوریان نیز در محل بستری علی انصاریان حاضر شدند. 

همچنین علاوه بر علی پروین اسطوره باشگاه پرسپولیس، علی کریمی و بهنام ابوالقاسم پور نیز در محل بیمارستان فرهیختگان حاضر شدند.  

اسطوره باشگاه پرسپولیس برای پیگیری وضعیت پیشکسوت این تیم به بیمارستان فرهیختگان آمد.

پس از وخیم شدن حال علی انصاریان از صبح امروز تعدادی از پیشکسوتان و علاقمندان به بازیکن سابق پرسپولیس در بیمارستان فرهیختگان حاضر شدند تا پیگیر وضعیت وی شوند.

* اخبار ضد و نقیضی از طبقه سوم این بیمارستان به بیرون درز پیدا می‌کند اما موضوع مشخص این است که با اتصال دستگاه به انصاریان سطح اکسیژن وی مقداری بالاتر رفته و اگر این دستگاه از بدن وی جدا شود احتمال زنده ماندن انصاریان کمتر خواهد شد.

* علی کریمی و بهنام ابوالقاسم پور از صبح امروز مدام بین طبقات مختلف بیمارستان تردد داشته و جویای احوال هم تیمی سابق خود هستند.

علی پروین اسطوره باشگاه پرسپولیس دقایقی قبل در بیمارستان حاضر شد و پیش از ورود وی علی کریمی به پروین گفت علی آقا! خدا سایه شما را سر ما حفظ کند و همیشه در سلامت باشید.

*بهنام ابوالقاسم پور پس از خروج از ساختمان بیمارستان با اعلام اینکه حال علی انصاریان به هیچ وجه خوب نیست و سطح اکسیژن وی در حال حاضر بین ۶۰ تا ۸۰ است از مردم درخواست کرد محل را ترک کنند و فقط دعاگوی انصاریان باشند تا با این کار استرس از روی دوش خانواده پیشکسوت پرسپولیس کم شود.

پس از صحبت های ابوالقاسم‌ پور بسیاری از حاضران به جز خبرنگاران محل را ترک کردند.

* اقوام انصاریان و مادر وی با چشمانی گریان در حیاط بیمارستان حاضر هستند.

* همچنین حسین کاظمی و علیرضا منصوریان از پیشکسوتان استقلال هم در بیمارستان حاضر شدند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه