ارسال به دیگران پرینت

‌حقیقت‌پور: اردوغان باید بداند اینجا محل میتینگ های انتخاباتی وی نیست

نایب رئیس اسبق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی متذکر شد: اردوغان باید بداند، اینجا محل میتینگ‌های انتخاباتی وی نیست و قرار نیست هر چه می خواهد بگوید و جاده صاف‌کن حضور صهیونیسم باشد.

‌حقیقت‌پور: اردوغان باید بداند اینجا محل میتینگ های انتخاباتی وی نیست

نایب رئیس اسبق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اظهارات نسنجیده و غافلانه اردوغان گفت: اردوغان جاده صاف‌کن حضور صهیونیسم در منطقه شد‌ و ظاهرا ‌با تاریخ ایران آشنا نیست.

استاندار سابق اردبیل معتقد است سکوت ایران به منزله بازنده بودن در حوزه قفقاز است و اگر مسئولان اقدام عاجلی نداشته باشند، آیندگان ما را به بدی قضاوت خواهند کرد.

‌منصور حقیقت‌پور در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: اظهارات اخیر اردوغان نشان داد که وی اطلاعات دقیقی از تاریخ، ادبیات ایران و آذربایجان ندارد و ادبیات حسرت در بین مردم و شهدای ما برای جدایی ایران از قفقاز بوده است.

وی با بیان اینکه شعر شهریار « بیلمزدیم دونگه لر وار دونوم وار/ایتگین لیک وار آیریلیق وار اولوم وار» به جدایی قفقاز از ایران اشاره دارد، اضافه کرد: اردوغان باید کمی ادبیات این خطه را مطالعه کند و با سواد و آگاهی اظهار نظر داشته باشد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه