ارسال به دیگران پرینت

رئیس کمیسیون امنیت ملی: دشمن با غنی سازی ۴.۲ درصدی توسط ایران دردش نمی‌آید

ذوالنوری، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها مشت محکمی بر دهان دشمنان است، گفت: با غنی سازی 4 درصد دشمن دردش نیامده و تحریم‌ها لغو نمی‌شود

رئیس کمیسیون امنیت ملی: دشمن با غنی سازی ۴.۲ درصدی توسط ایران دردش نمی‌آید

مجتبی ذوالنوری رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی امروز (سه شنبه، 11 آذر) در جلسه علنی مجلس در تشریح کلیات طرح دو فوریتی اقدام راهبردی برای رفع تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران، اظهار داشت: اظهارات آقای بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی در واقع موافقت با کلیات طرح مجلس است. 

وی افزود: در این طرح تکالیفی در خصوص تحقیق و توسعه، افزایش سطح غنی سازی و انباشت و نگهداری مواد مورد تاکید قرار گرفته است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به سخنگوی سازمان انرژی اتمی تصریح کرد: گام‌های پنجگانه‌ای از سوی سازمان انرژی اتمی برداشته شده که سطح غنی سازی از 3.67 برجامی به 4.2 افزایش یافته است در حالی که در این طرح در صدد غنی سازی 20 درصد هستیم زیرا با غنی سازی 4 درصد دشمن دردش نمی‌آید و تحریم‌ها لغو نمی‌شود؛ نمایندگان مخالف هم به دنبال قوی‌شدن مفاد آن هستند. 

وی تاکید کرد: باید مشت محکمی بر دهان دشمنان زده شود؛ یکی از نمایندگان نسبت به طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها از واژه اقدام احساساتی سخن گفت که جای تعجب دارد زیرا این طرح طی چند ماه گذشته در حال بررسی و تدوین بوده است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: باید امروز از مجلس فریاد وحدت و اقتدار بلند شود و نباید دچار تزلزل شویم تا لرزه بر تن دشمنان بیفتد، دشمن مشاهده می‌کند که ما تمام تعهداتمان را انجام دادیم لذا هر غلطی انجام می‌دهد و جسارتش بیشتر می‌شود؛ دشمن زبان مقابله را می‌فهمد لذا مطابق آیات قران نیز نباید دچار سستی و تزلزل شویم لذا باید از مجلس پیام اقتدار به دنیا صادر شود.

منبع: فارس

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه