ارسال به دیگران پرینت

دستگیری سلطان گوجه فرنگی با کلاهبرداری 8 میلیاردی

فرمانده انتظامی استان، گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی "مرودشت"، فردی که با ارائه پرینت جعلی بانکی 80 میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود دستگیر شد.

دستگیری سلطان گوجه فرنگی با کلاهبرداری 8 میلیاردی

سلطان گوجه که کشاورزان مرودشتی را به خاک سیاه نشانده بود بازداشت شد.

فرمانده انتظامی استان، گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی "مرودشت"، فردی که با ارائه پرینت جعلی بانکی 80 میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود دستگیر شد.

سردار "حبیبی" خاطر نشان کرد: ماموران با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند متهم را در یکی از محلات مرودشت شناسایی و وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه به 80 میلیارد ریال کلاهبرداری اقرار کرد، اظهار داشت: تا کنون 12 نفر از شکات شناسایی شده‌اند و سلطان گوجه روانه زندان شد.

این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار صادره روانه زندان شد، گفت: سهل‌انگاری و عدم رعایت قوانین و مقررات در انجام فعالیت‌های اقتصادی از عوامل زمینه‌ساز کلاهبرداری است.

 سردار "رهام‌بخش حبیبی"  در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی ارجاع چند فقره پرونده با موضوع کلاهبرداری به پلیس آگاهی، موضوع شناسایی و دستگیری متهم به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان مرودشت در بازجویی از شکات، مطلع شدند که فردی به عنوان خریدار عمده گوجه‌ فرنگی پس از خرید محصول از کشاورزان با ارائه پرینت جعلی بانکی، از آنان کلاهبرداری کرده است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      این دلالها از کجا پیدا شدن اگر کسی حمایت شون نکنه که این غلط ها نمیکنن چرا دولت به وزیرها خط و نشان یاد نداده که همه دزدی میکنن

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه