ارسال به دیگران پرینت

ماجرای جدایی زکی پور از استقلال

میلاد زکی پور دیروز در بازی دوستانه در برابر چوکای تالش حتی یک دقیقه هم برای استقلال بازی نکرد. آنهم در شرایطی که در همه دیدارهای قبلی استقلال به میدان رفته بود.

ماجرای جدایی زکی پور از استقلال

این اتفاق کمی عجیب بود به این خاطر که دیدار با چوکای تالش آخرین دیدار دوستانه تیم آبی محسوب می شد و به نوعی محمود فکری در این بازی به تیم اصلی اش میدان داده بود. گویی پیش از این بازی میلاد زکی پور رفتاری از خود بروز می دهد که این رفتار ناراحتی سرمربی استقلال را به همراه داشت و در ادامه محمود فکری حتی به عنوان بازیکن تعویضی به میلاد زکی پور میدان نداد.


البته استقلال دیروز شیوه بازی اش را از 352 به 442 تغییر داده بود و با این نفرات به میدان رفت: رشید مظاهری، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، عارف غلامی، مسعود ریگی، داریوش شجاعیان، وریا غفوری، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری. هم چنین عارف غلامی در نقش مدافع چپ برای استقلال بازی کرد.


گویی محمود فکری توامان از فرشید باقری هم گله مند شد و این بازیکن هم در دیدار با چوکای تالش فرصت بازی پیدا نکرد. این اتفاق شاید میلاد زکی پور را به جدایی از استقلال نزدیک کند. به خصوص که استقلال در جناج چپ خط دفاعی با ترافیک بازیکن روبرو است.


استقلال در این پست محمد نادری و متین کریم زاده را خریده و میلیچ هم در آستانه بازگشت به اردوی تیم آبی است. از سویی محمود فکری در تیم هایی که پیش تر در آن حضور داشته نشان داده مربی است که به نظم و انضباط اهمیت ویژه ای می دهد. شاید جدایی از استقلال یکی از خواست های مدافع چپ تیم آبی هم باشد به این خاطر که میلاد در حضور میلیچ کمتر فرصت حضور در میدان را پیدا می کند و حالا به جمع رقبای او محمد نادری هم اضافه شده است.

 


میلاد زکی پور مدافع چپ آبی ها که در خرداد 1395 به همراه علیرضا منصوریان به استقلال آمد، اکنون 25 ساله است و در حالی که کمتر کسی او را در تیم نفت تهران می شناخت، اما رفته رفته در استقلال برای خود اسم و رسمی پیدا کرد و به مدت 4 سال در سمت چپ خط دفاعی استقلال به میدان رفت و روزهای پر فراز و نشیبی را گذراند.


میلاد زکی پور که در فصل گذشته در رقابت های لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا در 24 بازی برای استقلال به میدان رفته بود، تنها یک پاس گل را در دیدار با نفت مسجدسلیمان به نام خود ثبت کرد و در 15 مسابقه برای آبی پوشان بیش از 60 دقیقه در زمین حضور داشت و در فصل گذشته در سایه میلیچ قرار داشت و فرصت عرض اندام پیدا نکرد.


حالا و با توجه به تراکم شدید در سمت چپ خط دفاعی استقلال، جدایی زکی پور از استقلال محتمل تر از قبل است و با توجه به عدم حضور این بازیکن در دیدار روز گذشته مقابل چوکا و غیبت در تمرین امروز آبی پوشان، به نظر می رسد کار این بازیکن با استقلال به پایان خط رسیده باشد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه