ارسال به دیگران پرینت

پیشکسوتان استقلال از باخت تیم برابر پاختاکور چه می‌گویند؟

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: پاختاکور از نظر فیزیکی، فنی و تاکتیکی بهتر از استقلال نمایش داد و باید قبول کنیم با شایستگی راهی مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا شد.

پیشکسوتان استقلال از باخت تیم برابر پاختاکور چه می‌گویند؟

سیروس دین‌محمدی امروز یکشنبه اظهار داشت: پاختاکور عملکرد خیلی خوبی در دیدار شب گذشته با استقلال داشت و توانست در مالکیت، تیمِ برتر میدان باشد. هرچند داور می‌توانست پس از خوردن توپ به دستان مدافع پاختاکور به سود استقلال پنالتی بگیرد و به این تیم شانس تساوی را بدهد اما با اشتباه مسلم خود دستور به ادامه بازی داد.

استقلال شب گذشته حذف شد، واکنش‌ها متفاوت است، برخی داوری ضعیف را علت حذف ماجرا می‌دانند، برخی مدیریت ضعیف ادوار گذشته را و برخی هم کیفیت فنی تیم، پیشکسوت‌ها نظراتی داده‌اند، هواداران هم واکنش‌های داشته‌اند و بخشی از این‌ها را اینجا آورده‌ایم.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: پاختاکور از نظر فیزیکی،  فنی و تاکتیکی بهتر از استقلال نمایش داد و باید قبول کنیم با شایستگی راهی مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا شد.

دین‌محمدی تصریح کرد: در تورنمنت‌هایی همچون لیگ قهرمانان آسیا که همه تیم‌ها تا بُن دندان مسلح هستند باید فاصله نفرات اصلی و ذخیره کم باشد اما متاسفانه نفراتی که روی نیمکت استقلال حضور داشتند از نظر فنی اختلاف زیادی با بازیکنان فیکس داشتند و دست «مجید نامجومطلق» بسته بود.

بهتاش فریبا در خصوص دیدار استقلال و پاختاکور ازبکستان اظهار داشت: تیم پاختاکور 8 ملی پوش داشت و در واقع استقلال با تیمی بازی می کرد که تیم ملی ازبکستان بود و شاکله یک تیم ملی را داشت. آنها تیم ما را خوب آنالیز کرده بودند که استقلال در چند روز 2 بازی کرده و متوجه شدند که این تیم خسته است به همین دلیل سعی کردند بازیکنان ما را دنبال توپ بدوانند.

وی افزود: خستگی بازیکنان ما یک طرف و دویدن بازیکنان ما دنبال توپ یکطرف دیگر باعث شد تا آنالیز حریف درست از آب در بیاید. مثلا مسعود ریگی که در هر بازی 12 کیلومتر می دوید در این دیدار جان نداشت. علی کریمی هم همین شرایط را داشت. عدم حضور غفوری و میلیچ هم در این بازی کاملا تاثیرگذار بود.

هادی طباطبایی یکی دیگر از پیشکسوتان باشگاه استقلال عنوان کرد: متأسفانه کل بازی مقابل پاختاکور تحت تأثیر اشتباه داوری قرار گرفت و یادمان می‌رود واقعیت فوتبال چه بوده است. داور بعد از گل استقلال، بیش از حد با پاختاکتور مهربان شد و می‌خواست جبران کند.

وی گفت: در مجموع برتری فنی با پاختاکور بود و استقلال به دلیل غیبت بازیکنان کناری خود خیلی ضربه خورد.

پیشکسوت استقلال درمورد مدیران باشگاه اظهارکرد: مدیریت استقلال به‌جای اینکه به دنبال پرداخت پول شفر باشد تا از بازیکنان جدید استفاده کند، شوی استراماچونی را به راه انداخت و پشت آن قایم شد.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه