ارسال به دیگران پرینت

نماینده سبزوار: قطعا توهین به رییس جمهور بد است اما روحانی نازک نارنجی شده است!

عنابستانی گفت: رهبری که مصداق برای این توهین ها تعیین نکرده اند.

نماینده سبزوار: قطعا توهین به رییس جمهور بد است اما روحانی نازک نارنجی شده است!

چندی پیش علی‌اصغر عنابستانی نماینده سبزوار در مجلس، در حساب کاربری‌اش در توییتر نوشته بود: «او آنقدر وقیح است که ملت خویش را به مسخره گرفته است! کشور به حال خود رها شده و مردم در تامین مایحتاج خویش درمانده اند و زیر خط فقر درست و پا می زنند. رئیس جمهور در بند حفظ خفط ریش خویش است! اف بر تو باد که ملتی را شرمنده کرده ای.»

عنابستانی بیان کرد: حرف در مصداق است که چه کلامی هتک حرمت محسوب می‌شود یا نمی شود. توییت خود به روحانی را توهین نمی دانم. ان شاالله همه با هم تمرین کنیم تا احترام یکدیگر را نگه داریم.

نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت: ان‌شاالله همه با هم تمرین کنیم تا احترام یکدیگر را نگه داریم.

رهبر انقلاب اسلامی به اقدام اخیر برخی‎ها در مواجهه با دولت و شخص رئیس جمهور اشاره کردند و گفتند: اگرچه در میان این برادران، افراد خوبی هم هستند، اما این کار غلط بود و این موضوع را بطور صریح اعلام می‌کنم. ممکن است انتقاد درستی داشته باشید، انتقاد کنید اشکالی ندارد اما انتقاد با اهانت و هتک حرمت متفاوت است اینگونه رفتارها و هتک حرمت، روش امریکایی‌ها است که در مناظره ها و کارهای مطبوعاتی، خود را در دنیا رسوا کرده‌اند تا جایی که یک شخصیت برجسته سیاسی آنها می گوید، دنیا با هراس و تحقیر به ما نگاه می‌کند.

از جمله نمایندگانی که رییس جمهور را مورد اهانت قرار داد، می توان به «علی اصغر عنابستانی» اشاره کرد. خبرنگار ما در تماس با «علی اصغر عنابستانی»، نماینده مردم سبزوار در مجلس، از او پرسید "در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا رهبری خطاب به کسانی که راه تخریب را در پیش گرفتند تاکید کردند که حرمت هر سه قوه باید حفظ شود و توهین به مسئولان حرام است، نظر شما در رابطه با اظهارت رهبری چیست" گفت: قطعا توهین به رییس جمهور بد است اما روحانی نازک نارنجی شده است! رهبری که مصداق برای این توهین ها تعیین نکرده اند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      پروفسور، بد نه حرام

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه