ارسال به دیگران پرینت

دختری که دزد خیابان شریعتی تهران است

دختری کوتاه قد، با لباسی همچون دانش آموزان مدرسه ، چشمانی که انحراف داشت در حالی که به ظاهر در شرایط روحی مناسب نبود(مصرف مواد مخدر احتمالا) با حمله به سمت رهگذرانی که در حال صحبت با تلفن همراه خود بودند سعی در سرقت داشت .

دختری که دزد خیابان شریعتی تهران است

با افزایش شرایط نابسامان اقتصادی ، سرقت های اینگونه و زورگیری افزایش خواهد یافت ، بهتر است که شهروندان در شرایط غیرضروری از تلفن همراه خود در خیابان  استفاده نکرده و زیورآلات همراه نداشته باشند.

ظهر امروز ، شهروندان تهرانی از حمله یک دختر ریز جثه به رهگذران خیابان شریعتی خبر دادند. این دختر با حمله به رهگذرانی قصد سرقت تلفن همراه و یا زیورآلات زنان را داشت.

دختری کوتاه قد، با لباسی همچون دانش آموزان مدرسه ، چشمانی که انحراف داشت در حالی که به ظاهر در شرایط روحی مناسب نبود(مصرف مواد مخدر احتمالا) با حمله به سمت رهگذرانی که در حال صحبت با تلفن همراه خود بودند سعی در سرقت داشت .

این دختر سارق با حمله به زنان ، تلاش می کرد که زیورآلات آنان را سرقت کنند که با فریاد های یکی از  رهگذران مورد حمله قرار گرفته ، کسبه محل به خیابان آمده و دختر را از منطقه دور کردند.

مراتب این سرقت و حمله این دختر سارق ریز جثه به ماموران مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام شده و جستجو برای دستگیری وی آغاز شده است .

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه