ارسال به دیگران پرینت

چگونه بدون بستن شکم بند اندامی صاف داشته باشیم؟

ما راه حل هایی برای به دست آوردن اندامی کوچک و شکمی صاف بدون نیاز به بستن شکم بند به شما ارائه می کنیم.

چگونه بدون بستن شکم بند اندامی صاف داشته باشیم؟

ما راه حل هایی برای به دست آوردن اندامی کوچک و شکمی صاف بدون نیاز به بستن شکم بند به شما ارائه می کنیم.آیا از سایز بالای خود تحت فشار هستید، آیا مجبورید پس از صرف غذا دکمه های شلوارتان را باز کنید و یا مانند ماه پنجم بارداری متورم هستید؟

در تغذیه خود تجدید نظر کنید

انتخاب غذاهای سالم بر سر میز غذا و روش های صحیح جویدن غذا مانع تشکیل لایه های چربی در ناحیه شکم می شود.

آرام باشید

شکم گیرنده مرکزی مغز است، به طوری که عده ای آن را «مغز دوم» می گویند. بیماری، شوک عاطفی ، افسردگی یا استرس، باعث می شوند که انرژی در سطوح متفاوت اعضا مسدود شده و درد، نفخ و مشکلات هاضمه را به دنبال داشته باشد. بنابراین باید مراقب بود.

نفس عمیق بکشید

در حالت ایستاده یا طاق باز بخوابید(بر کمر خود بخوابید به پشت)، تنفس شکمی را تمرین کنید. یک دست را صاف بر روی شکم به سمت داخل فشار دهید، ابتدا هوا را وارد قفسه سینه کنید،سپس هوا را از ریه های تان خالی کنید در اثر این دم و بازدم شکم تان را به داخل و بیرون بدهید .

بدن خود را ماساژ دهید. برای باز کردن انسدادها، تسکین دادن دردها و فعال کردن جریان هضم، به آرامی شکمتان را لمس کنید، همیشه در جهت حرکت عقربه های ساعت بر نقاط حساس ماساژ بیشتری را اعمال کنید.

غذاهایی که در ارجحیت هستند

پروتئین های حیوانی (گوشت بدون چربی، پرندگان و ماهی ترجیحاً کباب شده یا بخار پز و تخم مرغ)، غلات کامل به میزان کم، سبزیجات ریشه ای (هویج، تربچه)، سبزیجات گل دار (کلم)، سبزیجات ساقه ای (تره فرنگی)، میوه های خشک و تازه، شکلات سیاه، آب، چای و دم کردنی ها.

مصرف این مواد را محدود کنید

غذاهای سس دار، سرخ کردنی ها، نوشیدنی های گازدار و آبمیوه های صنعتی، میوه های شیرین ،سبزیجات خشک، آدامس، آبنبات، شیرینی، پاستا ،ماکارونی، برنج

این طور غذا بخورید

در ساعات معینی، با آرامش بنشینید، وقت صرف کنید (گه گاهی لوازم سفره را بچینید) هر لقمه را 10 تا 15 بار بجوید تا آماده هضم شود. مواد پخته(آب پز) را به مواد خام ترجیح دهید.

به میزان متعادل از نمک استفاده کنید، از خوردن غذاهای سرپایی (ساندویچ، شیرینی، سودا) خودداری کنید. برای اینکه معده قدرت بیشتری برای هضم داشته باشد،ایستاده غذا نخورید.

باید تحرک داشته باشید

برای داشتن شکمی صاف ورزش ضروری است. ورزش باعث سوزاندن کالری ها می شود، بنابراین به طور موضعی و طبیعی چربی های دور شکمتان را از بین میبرد و شکل بدن را تغییر میدهد . ماساژ طبیعی اعضای دستگاه گوارش باعث تسهیل عمل جذب و دفع می شود.

ورزشی استقامتی انجام دهید

پیاده روی، دو، شنا، دوچرخه سواری و یا دو ثابت، ورزش هایی هستند که هوازی گفته می شوند: در ابتدا حدود 40 دقیقه با سرعت متعادل تمرین کنید، بدن ذخیره های چربی را برای انجام حرکات ورزشی می سوزاند. 2 الی 3 مرتبه در هفته به مدت یک ساعت تمرین کنید، این دوره طولانی مبارزه ای سرنوشت ساز علیه لایه های چربی ذخیره شده است.

حرکات ورزشی مربوط به شکم را انجام دهید

کسی که شکمی صاف می خواهد، باید شکمی قوی و محکم داشته باشد! برای همین باید فعالیت هایی انجام دهید که نیازمند ماهیچه های شکمی باشد تا آنها را کشیده و قوی کند (و نه متورم). 10 دقیقه تمرین هر روز صبح و یک قطعه شکلات، اندامی مناسب را برای شما تضمین می کند.

بر روی حالت بدنی خود کار کنید

به طور منظم فعالیت هایی مانند( Pilates پیلاطوس: ورزش هایی می باشند که با کمک گرفتن از یک نوع توپ بزرگ و خاص انجام می شوند ، (یوگا، ورزش هایی که داخل آب انجام می شوند ، و یا حتی رقصیدن را انجام دهید. سعی کنید بدنتان حالتی راست و صاف داشته باشد. (اگر در حالت نشسته یا ایستاده، در ناحیه شکم دچار درد شدید، به ناحیه های شکمی تان کمی استراحت بدهید).

از گیاهان استفاده کنید

گیاهان که به شکل کپسول، جوشانده، قرص و مکمل های غذایی در دسترس هستند، می توانند آخرین راه حل برای داشتن « شکمی صاف » باشند و باعث کاهش فشارها بشوند.البته لازم به ذکر است که بسیاری از قرص های لاغری تائید نشده اند .

برای نفخ: زیره و رازیانه

برای مشکلات هاضمه: کنگر، شاه تره، ترب سیاه

برای یبوست: دانه کتان

شایان ذکر است که مکمل های گیاهی و مواد دیگری نیز وجود دارند که این خواص متفاوت را در هم می آمیزند و به همین دلیل باید مراقب باشید.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه