ارسال به دیگران پرینت

برای سلامتی کودکان مبتلا به سرطان دارو نذر کنیم

کودکان مبتلا به سرطان در مسیر بیماری‌ با فراز و نشیب زیادی مواجه می‌شن، اما به امید بهبودی راه رو ادامه می‌دن. یادمون نره سلامتی این قهرمان‌های کوچولو به دارو گره خورده و غیرممکنه بدون دارو بشه این بیماری سخت رو شکست داد.

برای سلامتی کودکان مبتلا به سرطان دارو نذر کنیم

تا پارسال زندگی‌هامون جور دیگه‌ای بود. به راحتی دور هم جمع می‌شدیم، بدون نگرانی عزیزانمون رو در آغوش می‌کشیدیم و از رفتن به جاهای شلوغ نمی‌ترسیدیم. امسال اما فرق داره... به ‌خاطر حفظ سلامتی‌ و کمک به قطع زنجیره شیوع کرونا، زندگی برامون متفاوت و پر از احتیاط شده. امسال قدر سلامتی‌ رو بیشتر می‌دونیم و درک می‌کنیم وقتی بیماری جان آدم رو به خطر میندازه، مسیر زندگی از حالت عادی خارج می‌شه و سختی‌های زیادی به همراه میاره.

کودکان مبتلا به سرطان در مسیر بیماری‌ با  فراز و نشیب زیادی مواجه می‌شن، اما به امید بهبودی راه رو ادامه می‌دن. یادمون نره سلامتی این قهرمان‌های کوچولو به دارو گره خورده و غیرممکنه بدون دارو بشه این بیماری سخت رو شکست داد.

پس با اهدای نذرمون می‌تونیم در این روزها که محک برای تأمین هزینه دارو و درمان بیش از ۱۹ هزار فرزندش در شرایط سخت‌تری قرار گرفته، همون دستی باشیم که دارو رو به کودکان مبتلا به سرطان می‌رسونه.

 

عنوان لینک:  برای سلامتی کودکان مبتلا به سرطان دارو نذر کن 

آدرس URL لینک : https://mahak-charity.org/moharam/

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه