ارسال به دیگران پرینت

پیگیر اعزام بالگرد و مهار آتش سوزی منطقه خائیز از طریق مسئولان کشوری

نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی پیگیر اعزام بالگرد و مهار آتش سوزی منطقه حفاظت شده خائیز از طریق مسئولان کشوری است.

پیگیر اعزام بالگرد و مهار آتش سوزی منطقه خائیز از طریق مسئولان کشوری

شامگاه پنجشنبه بود که خبری مبنی بر آتش‌سوزی جنگل‌های خائیز منتشر شد از همان ابتدا تعداد محدودی از مردم و مسئولان به این منطقه اعزام شدند ولی آتش نه تنها مهار نشد بلکه شعله‌های آتش فوران شد.

نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از همان دقایق اولیه پیگیری‌های متعدد و مستمر جهت اعزام نیرو، تجهیزات و بالگرد و اتخاذ تدابیری جهت خاموش کردن آتش صورت گرفت.

 وی افزود: با استانداران کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان، فرماندهان ارشد  سپاه، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور و دیگر مسئولان جهت تسریع و جلوگیری از گسترش حریق و خاموش نمودن حریق رایزنی‌های لازم انجام شد.

 موحد بیان کرد: به دلیل صعب العبور بودن منطقه حفاظت شده که دارای گونه‌های متعدد گیاهی و جانوری نیز هست است و همچنین  گرمای هوا، رایرنی جدی برای اعزام بالگرد انجام شد.

وی امکانات دستگاههای محیط زیست، مدیریت بحران و دیگر دستگاههای مربوطه در استان را ناکافی دانست. 

 نماینده کهگیلویه گفت: همچنان پیگیر اعزام بالگرد و تجهیزات به این منطقه هستیم تا از بروز هرگونه فاجعه جلوگیری شود. 

موحد از همه ارگانهایی که از لحظه وقوع حریق در منطقه حضور پیدا کردند خصوصا مردم و جوانان قدردانی نمود. 

وی اضافه کرد: این منطقه حد مرز بین استان خوزستان و استان کهگیلویه و بویراحمد است که نیاز است  مسئولان هر دو استان وارد عمل شوند.

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه