ارسال به دیگران پرینت

ماشین فراری F40 رها شده عدی حسین، پسر صدام حسین، در شمال عراق پیدا شد.

بعد از یک هفته جستجو، ماشین فراری F40 رها شده عدی حسین، پسر صدام حسین، در شمال عراق پیدا شد. حدود یک هفته پیش بود که یک یوتیوبر به نام Ratarossa جایزه ای برای پیدا کردن ماشین لوکس و قدرتمند ایتالیایی تعیین کرده و بدین ترتیب بود که بسیاری براه افتادند تا این ماشین بسیار گرانقیمت که به پسر بدنام صدام حسین تعلق داشت را پیدا کنند، مردی که به خاطر سبک زندگی مجلل و علاقه شدیدش به خودروهای گرانقیمت شناخته می شد و در سال ۲۰۰۳ در حمله هوایی نیروهای آمریکایی کشته شد.

ماشین فراری F40 رها شده عدی حسین، پسر صدام حسین، در شمال عراق پیدا شد.

صدام حسین

قبلاً نیز تصاویری از این خودرو در رسانه ها منتشر شده بود که خاک گرفته و در حالت بسیار بدی قرار داشت و مکان آن نیز مشخص نبود. بعدها مشخص شد که خودرو فراری F40 برای تعمیر به بریتانیا فرستاده شده است. در نهایت یک کارشناس حوزه خودرو با بررسی دقیق حواشی تصاویر منتشر شده از فراری فرزند صدام دریافت که خودرو مذکور اکنون در اربیل، پایتخت منطقه خودمختار کردستان عراق است.

صدام حسین

صدام حسین (وسط)، عدی (سمت چپ) و قصی (سمت راست)

این مرد که کریس اسمیت نام دارد و صاحب یک کانال یوتیوبی پرطرفدار در حوزه خودرو است یک بار دیگر نیز در سال ۲۰۱۶ این خودرو را در سفرش به عراق یافته بود اما به Ratarossa گفته بود که این فراری گرانقیمت را پر از گرد و خاک و شن یافته و به دلیل مفقود بودن برخی از قطعاتش امکان حرکت نداشته است.

صدام حسین

عدی حسین

جستجوهای اخیر نیز نشان داده که این خودرو هنوز هم در همان شرایط قرار داشته و قرارداد اولیه برای انتقال به بریتانیا و تعمیر آن نیز منتفی شده است. مالک کنونی خودرو فراری F40 مشهور عدی حسین این خودرو را در معرض فروش گذاشته و قیمت آن را  ۱,۱۵۰,۰۰۰ دلار تعیین کرده است.

صدام حسین

علاوه بر قیمت گزافی که برای این خودرو تعیین شده باید به هزینه قابل توجه انتقال آن به کشورهای غربی برای تعمیر و پیچیده بودن این فرآیند نیز اشاره کرد. این خودرو که کمتر از ۴۰۰۰ کیلومتر کارکرد دارد به یک گاراژ امن منتقل شده است.

صدام حسین

رغد حسین، خواهر عدی و دختر صدام حسین نیز که اکنون در اردن زندگی می کند در حساب توئیتری خود تهدید کرده که از کسانی که دارایی های شخصی خانواده او را در اختیار بگیرند شکایت خواهد کرد: «ما از هر کسی که دارایی های شخصی خانوادگی مان را در اختیار بگیرد شکایت خواهیم کرد، چه این [فراری F40 برادرش] و چه چیزهای دیگر. ما به دیگران نیز هشدار می دهیم که به هر دلیلی در این مسائل دخالت نکنند زیرا باید در برابر قانون پاسخگو باشند». برای دیدن تصاویر بیشتری از این خودرو گرانقیمت می توانید به این لینک مراجعه کنید.

 

 

منبع : روزیاتو
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      لعنت خدا بر صدام

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه