ارسال به دیگران پرینت

پلیس به افرادی که تازه در بورس سرمایه‌گذاری کرده‌اند، هشدار داد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ضمن توصیه به سرمایه‌گذاران تازه وارد در بازار بورس گفت: این افراد تا حد امکان از سرمایه‌گذاری با سرمایه مالی زندگی خودداری کرده و به شایعات، تبلیغات و هیاهوی فضای مجازی توجه نکنند و به کارشناسان و نهادهای تخصصی مراجعه کنند.

پلیس به افرادی که تازه در بورس سرمایه‌گذاری کرده‌اند، هشدار داد

سردار محمدرضا مقیمی با اشاره به استقبال بی‌سابقه مردم از بازار بورس اظهار کرد: بازار بورس در هفته‌های گذشته روزهای طلایی را سپری کرده و رشد قابل توجه شاخص بورس در روزهای اخیر باعث شد تا افرادی که تاکنون فقط اسم بورس را شنیده بودند و هیچ شناختی از آن نداشتند، با سرمایه اندک وارد این بازار شوند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی افزود: باید در نظر داشت بی‌اطلاعی تازه‌واردان از نحوه خرید و فروش سهام در بورس می‌تواند چالش‌برانگیز باشد و در صورت عدم توجه به خیلی از موارد، افراد را با تهدیداتی مواجه کند.

وی ادامه داد: در این راه باید افراد علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری با کارشناسان اقتصادی درحوزه سرمایه و بورس مشورت کرده تا با سرمایه‌گذاری صحیح ریسک سرمایه‌گذاری را به حداقل برسانند.

این مقام انتظامی در راستای صیانت از بروز معضلات اقتصادی و آسیبهای مربوطه به افراد تازه‌وارد سرمایه‌گذار در بورس توصیه کرد: بازار سرمایه نیاز به صبر دارد و هموطنانی که سرمایه‌گذاری می‌کنند باید در نظر داشته باشند که این نوع از بازار بلندمدت بوده و نباید هیجانی عمل کنند و با سرمایه‌های غیرلازم خود وارد بورس شوند.

مقیمی از افرادی که به تازگی وارد بازار سرمایه شده‌اند، خواست تا حد امکان از سرمایه‌گذاری با سرمایه مالی زندگی خودداری کرده و به شایعات، تبلیغات و هیاهوی فضای مجازی توجه نکنند و به کارشناسان و نهادهای تخصصی مراجعه کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی با توجه به مأموریتهای این پلیس، مبنی بر پیش‌بینی و پیشگیری از جرایم اقتصادی و جلوگیری از تهدیدات و آسیبهای اقتصادی به عموم هموطنان که به سرمایه‌گذاری در بورس روی آورده‌اند، هشدار داد که با آموزش و تخصص کافی در این راه قدم برداشته و با شناخت ناکافی به جای سودآوری، اصل سرمایه خود را از دست ندهند.

 

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه