ارسال به دیگران پرینت

علیرضا محجوب:

دستمزد هیچ کارگر و بازنشسته‌ای نباید کمتر از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان باشد

دبیرکل خانه کارگر با تاکید بر اینکه حقوق هیچ کارگر و بازنشسته‌ای نباید کمتر از دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان باشد، گفت: ما اهل مذاکره هستیم و امیدواریم ترجیح ندهند جای مذاکره و گفت‌و‌گو در خیابان با کارگران مواجه شوند.

دستمزد هیچ کارگر و بازنشسته‌ای نباید کمتر از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان باشد

چهاردهمین جشنواره «نشان خدمت به قانون کار» در پنجمین روز هفته کارگر با حضور دبیرکل خانه کارگر و رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری برگزار شد.

در این جشنواره از سید اعلاء شفیعی و محمد حمزه‌ای از فعالان پیشکسوت کارگری تقدیر به عمل آمد.

دبیرکل خانه کارگر در این جشنواره با اشاره به نقش تقدیرشوندگان در ارتباط‌گیری با سازمان بین‌المللی کار و تدوین قانون کار عنوان کرد: مقاوله‌نامه‌های سازمان بین‌المللی کار در واقع یکی از مراجع اصلی قانون کار ایران است و آقایان شفیعی و حمزه‌ای در تنظیم و تصویب این مقاوله‌نامه‌ها و همچنین قانون کار ایران نقش داشتند.

علیرضا محجوب در بخشی دیگر از اظهارات خود با اشاره به اعتراض کارگران به میزان افزایش دستمزد در سال ۹۹، عنوان کرد: تاکید ما بر رعایت حداقل‌هاست و عنوان می‌کنیم که حقوق هیچ کارگر و بازنشسته‌ای نباید کمتر از دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان باشد.

او گفت: ما اهل سازش و مذاکره هستیم، اما از حقوق خود نیز کوتاه نمی‌آییم. امیدواریم ۲۵ تیر مشکلات مربوط به دستمزد رفع شده باشد و ترجیح ندهند جای مذاکره و گفتگو در خیابان با کارگران مواجه شوند.

منبع : ایلنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه