ارسال به دیگران پرینت

مدیر جشنواره فیلم «ونیز»: امسال انتظار حضور سینماگران معروف آمریکایی را نداریم

مدیر جشنواره فیلم "ونیز" اعلام کرد: جشنواره امسال به ضرورت تجربی‌تر بوده و انتظار حضور سینماگران معروف آمریکایی بر روی فرش قرمز جشنواره را نخواهد داشت و حال و هوای اروپایی پر رنگ تری را باید شاهد بود. وی افزود: هفتاد و هفتمین دوره جشنواره فیلم ونیز با رعایت همه پروتکل‌ها مانند استفاده اجباری از ماسک و حفظ فاصله‌های اجتماعی برگزار خواهد شد و در هر نمایش فیلم، تعداد کمتری تماشاگر حضور داشته و تعداد کمتری کارت جشنواره نیز صادر خواهد شد.


مدیر جشنواره فیلم «ونیز»: امسال انتظار حضور سینماگران معروف آمریکایی را نداریم

لبرتو باربرا در مصاحبه با خبرگزاری ایتالیایی آنسا در روز سه شنبه اعلام کرد که جشنواره امسال به ضرورت تجربی‌تر بوده و انتظار حضور سینماگران معروف آمریکایی بر روی فرش قرمز جشنواره را نخواهد داشت و معتقد است که حال و هوای اروپایی پر رنگ تری را باید شاهد بود.

باربرا همچنین امکان همکاری با جشنواره فیلم کن را رد نکرد و هر حرکت مشترک بین دو جشنواره را شکلی از همبستگی برای جامعه جهانی سینما در دوره سخت کنونی قلمداد کرد.

او تاکید کرد که هفتاد و هفتمین دوره جشنواره فیلم ونیز با رعایت همه پروتکل‌ها مانند استفاده اجباری از ماسک و حفظ فاصله‌های اجتماعی برگزار خواهد شد و در هر نمایش فیلم، تعداد کمتری تماشاگر حضور داشته و تعداد کمتری کارت جشنواره نیز صادر خواهد شد.

مدیر قدیمی‌ترین جشنواره فیلم دنیا مطمئن است که دست اندرکاران کمتری از هر فیلم به ونیز سفر خواهند کرد و نشست‌های مطبوعاتی نیز به صورت مجازی برپا خواهد شد.

او همچنین اعلام کرد که تعداد فیلم‌های ایتالیایی بیشتری در جشنواره حضور خواهند داشت.

منبع : انتخاب
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه