ارسال به دیگران پرینت

عضو شورای شهر تهران عنوان کرد؛

بازگشت بازنشسته‌ها به شهرداری تهران

یک عضو شورای شهر تهران، از ادامه فعالیت ۱۷۰ بازنشسته در شهرداری خبر داد.

بازگشت بازنشسته‌ها به شهرداری تهران

حجت نظری، در جریان دویست و نهمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری، گفت: با خبر شدم به رغم اینکه قانون منع به کارگیری بازنشستگان اصلاح شد، شهردار تهران تغییر کرد و شاهد تغییرات مدیریتی شگرفی بودیم، اما اخیراً شهرداری اعلام کرده لیست ۱۷۰ نفره‌ای از بازنشستگان بنا است تمدید شود که برخی از آنها هم تمدید خود را گرفته‌اند.

وی ادامه داد: نمی دانم اگر قرار است بازنشستگان از سمت‌های اجرایی کنار گذاشته شوند، چرا تنها باید برای شهردار تهران اعمال شود؟! ما در کنار قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان، مصوبه الزام شهرداری به استفاده جوانان در سمت‌های مدیریتی را در شورا داریم که در دوره پنجم به تصویب رسیده است و به نظر می‌رسد شهرداری اهتمام چندانی به اجرای آن مصوبه ندارد و لذا از همکارانم تقاضا می‌کنم حتماً نسبت به اجرای مصوبات شورا اهتمام داشته باشند.

نظری افزود: این در حالی است که یک مدیر جوان نقدی کرده و نه حتی علنی، بلکه در ارتباط با چند عضو نقدی مطرح کرده، با قهر سیستم مواجه می‌شود و کسانی که ادعای دموکراسی دارند، تحمل نمی‌کنند و به شدت سختگیرانه و غیرانسانی و غیراخلاقی با آنها برخورد می‌کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران ضمن درخواست از اعضای شورا برای نگاه جدی به این مساله گفت: ممکن است این تصور برای جامعه ما که مسائل سیاسی را خوب درک می‌کند شاید این پیام را مخابره کند که چون مجلس تغییر کرده، دوستان در شهرداری دارند تغییرات سیاسی انجام می‌دهند و از اعضا می‌خواهم در صورت بروز این اتفاق، طرح سوال از شهردار را در دستور کار قرار دهند.

منبع : مهر
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه