ارسال به دیگران پرینت

ورود به محدوده طرح ترافیک در شرایط فعلی مشمول پرداخت عوارض می‌شود؟

معاون عمرانی فرمانداری تهران گفت: با توجه به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا طرح ترافیک و طرح زوج و فرد در تهران لغو شده است و مردم بابت ورود به این محدوده‌ها عوارضی پرداخت نخواهند کرد.

ورود به محدوده طرح ترافیک در شرایط فعلی مشمول پرداخت عوارض می‌شود؟

غلامحسین آرام معاون عمرانی فرمانداری در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر اعلام کرده است که آزاد شدن ورود به محدوده طرح ترافیک به معنای بخشیده شدن عوارض آن نیست گفت:‌مصوبه ستاد ملی کرونا فرادستی و لازم‌الاجراست.

وی بیان داشت: با توجه به شرایط ویژه‌ای که کشور دارد و دستگاه‌ها و ادارات، مدارس و دانشگاه‌ها و بعضی از اصناف تعطیل هستند تصمیمات ویژه‌ای نیز اتخاذ شده است.

معاون عمرانی فرمانداری تهران گفت: قطعاً‌ لغو طرح ترافیک در شرایط فعلی مشمول پرداخت عوارض آن از سوی مردم نمی‌شود و همچنان توصیه ما این است که مردم از منازل خود  خارج نشوند و فقط در مواقع ضروری حضور یابند.

آرام گفت: هسته مرکزی شهر در چند روز اخیر بسیار شلوغ بوده است و فعالیت پاساژها نیز با شرایط ویژه‌ای مجدداً‌ آغاز خواهد شد.

وی یادآور شد: لغو طرح ترافیک در راستای تردد راحت شهروندان و استفاده کمتر از حمل و نقل عمومی بوده است تا مردم دچار مشکل نشوند.

معاون عمرانی فرمانداری تهران خاطرنشان کرد: در صورتی که شورای شهر مصوبه‌ای مبنی بر دریافت عوارض در محدوده طرح ترافیک از مردم شود قطعاً این موضوع در کمیته انطباق فرمانداری تهران بررسی و اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه