ارسال به دیگران پرینت

پرداخت وام یارانه‌ای با مبلغ بالاتر به 4 میلیون خانوار شناسایی شده

سخنگوی ستاد تسهیلات کرونایی گفت: وام قرض‌الحسنه یک میلیونی برای سرپرستان خانوارهای یارانه‌بگیر یکسان پرداخت می‌شود،فقط در مورد 4 میلیون خانواری که شناسایی شده‌اند، بر اساس بعد خانوار وام‌های یک و نیم و دو میلیونی پرداخت می‌شود.

پرداخت وام یارانه‌ای با مبلغ بالاتر به 4 میلیون خانوار شناسایی شده

حسین میرزایی با رد ادعای برخی کانال‌های تلگرامی در مورد ارتقای وام‌های قرض‌الحسنه کرونایی برای یارانه‌بگیران گفت:

به همه سرپرستان خانوارهای یارانه‌بگیر وام قرض‌الحسنه یک میلیون تومانی پرداخت می‌شود، البته 4 میلیون خانوار شناسایی شدند که جزئیات آن بعداً اعلام می‌شود و برای این خانوارهای شناسایی شده یک نفره یک میلیون تومان، خانوارهای دو و سه نفره یک و نیم میلیون تومان و خانوارهای 4 نفره و بیشتر دو میلیون تومان وام قرض‌الحسنه یارانه‌ای پرداخت می‌شود. 

وی افزود: رئیس کل‌ بانک مرکزی، صرفاً 4 میلیون خانوار کم درآمد بر اساس بعد خانوار به سرپرستان آنها وام‌های یک و نیم میلیونی و دو میلیون تومانی برای جبران زیان‌های کرونا پرداخت می‌شود و برای بقیه خانوارهای یارانه‌بگیر فقط یک میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود.

به گفته سخنگوی ستاد تسهیلات کرونایی خانوارهای شناسایی شده دو و سه نفره 500هزار تومان بیشتر از سایر خانوارها یعنی یک و نیم میلیون تومان و خانوارهای 4 نفر و بیشتر یک میلیون تومان بیشتر یعنی 2 میلیون تومان در جمع تسهیلات قرض‌الحسنه دریافت می‌کنند.

میرزایی با تکذیب این ادعا که تسهیلات یارانه‌ای در مجموع افزایش پیدا می‌کند، گفت: این افزایش فقط شامل حال 4 میلیون خانوار است که ضوابط و شرایط این خانوارها بعد اطلاع رسانی خواهد شد و عمومیت ندارد.

منبع : فارس
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • علی رمصانی ارسالی در

      با سلام اینجانب به خاطر تعطیلی هم کارم را ازدست دادهام هم هیچ نوع کمکی از طرف دولت نشده با این وضعت وداشتن چهار سر عایله بنده چکار کنم

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه