ارسال به دیگران پرینت

مردم مراقب کلاهبرداری اینترنتی به بهانه تسهیلات حمایتی کرونا باشند

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: هیچ سایتی برای ثبت نام تسهیلات ۱۰ میلیون ریالی کرونا وجود ندارد و شهروندان باید مراقب کلاهبرداری اینترنتی در این زمینه باشند.

مردم مراقب کلاهبرداری اینترنتی به بهانه تسهیلات حمایتی کرونا باشند

رضا گروسی شامگاه چهارشنبه  افزود: ثبت نام برای دریافت وام ۱۰ میلیون ریالی یارانه بگیران از طریق ارسال پیامک با سرشماره v.refah برای سرپرستان خانوارها صورت خواهد گرفت.

وی افزود: این پیامک‌ها از امشب تا آخر هفته به شماره تلفن همراه سرپرستان خانوار که در سایت سازمان هدفمندی یارانه‌ها ثبت شده است، ارسال می‌شود و سرپرستان خانوار تا یکشنبه ۳۱ فرودین ماه ۹۹ برای ثبت نام مهلت دارند.

گروسی اضافه کرد: پیامک تسهیلات حمایتی کرونا به تمامی سرپرستان خانوار حتی اگر پیامک‌های تبلیغاتی خود را بسته باشند، ارسال می‌شود و مردم نباید در این زمینه نگران باشند.

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین افزود: سرپرستان خانوار تا زمانی که پیامک دریافت نکرده اند نیاز به هیچ اقدامی نیست و البته باید هوشیار باشند که فریب سودجویان و سایت‌های کلاهبرداری به بهانه ثبت نام این تسهیلات را نخورند.

وی اضافه کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ورود خسارت به بسیاری از مشاغل و کسب و کارها دولت برنامه‌های حمایتی و تسهیلاتی خاصی را متناسب با هریک از این اقشار در نظر گرفته است که جزییات آنها در آینده با شناسایی اقشار آسیب پذیر اعلام خواهد شد.

 

منبع : ایرنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه