ارسال به دیگران پرینت

رئیس شورای کار شرکت خبر داد:

احضار تعدادی از کارگران هپکو به دادگاه برای ارائه پاره‌ای توضیحات

رئیس شورای کار هپکو گفت: با توجه به اعتراضات کارگران شرکت هپکو در گذشته، حدود 15 کارگر به دادگاه احضار شدند که در حال حاضر نیز برای ارائه پاره‌ای از توضیحات مجددا به دادگاه فراخوانده شده‌اند.

احضار تعدادی از کارگران هپکو به دادگاه برای ارائه پاره‌ای توضیحات

رضا عبدلی اظهار کرد:

امیدواریم مشکلی از سوی دادگاه از باب صدور حکم برای این کارگران ایجاد نشود چراکه اعتراضات آنها تنها اعتراض کارگری برای تحقق مطالبات به حق‌شان بوده و هیچ اعتصابی صورت نگرفته است. شورای کارگری هپکو نیز حمایت از کارگران و پرسنل را در تمام شرایط انجام خواهد داد.

رئیس شورای کارگری هپکو بیان کرد: پس از خصوصی سازی شرکت هپکو، زمینی به مساحت حدودا 25 هکتار در جوار شرکت و جدا از حریم کارخانه به شرکت هپکو منتقل شد که در گذشته صحبت‌هایی مبنی بر تبدیل این زمین به اراضی تجاری و مسکونی شنیده شد، اما هنوز این موضوع قطعیت ندارد.

عبدلی بیان کرد: باید در نظر داشت که هرگونه اتفاقی برای تغییر کاربری این زمین باید تحت نظارت سازمان خصوصی سازی و با تاییدیه این سازمان صورت گیرد. برخی مدیران به دنبال تغییر کاربری و افزایش ارزش ریالی این اراضی بودند، اما هیچ دستور و تصمیمی در این خصوص تاکنون گرفته نشده البته باید در نظر داشت که بیشتر املاک هپکو در گرو بانک قرار دارد.

وی اضافه کرد: اسنادی در خصوص تغییر کاربری زمین های شرکت هپکو وجود داشت و پیگیری‌هایی در گذشته در این خصوص انجام شد، طبق این اسناد پیش از واگذاری این اراضی به هپکو، مسکن و شهرسازی بر این باور بود که این اراضی جزو اراضی شهری است و اعتقاد بر تغییر کاربری داشتند، اما در ادامه که متوجه انتقال این اراضی به هپکو شدند، دیگر اقدامی در این مورد صورت نگرفت.

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه